Ollaanko onnekkaita kun ei olla sairastettu vieläkään koronaa?
Olen päiväkodissa töissä, toinen lapsi on lukiossa ja toinen ammattikoulussa. Salilla käydään lukiolaisen kanssa viikottain ja molemmat teinit näkevät kavereitaan tiuhaan. Maskia tietysti on käytetty.
En edelleenkään tunne koronan sairastaneita, vaikka olemme olleet täällä kiihtymisvaiheessa ja leviämistasolla vuorotellen.
Kommentit (14)
Jos olette rokotettu niin ei ihme.
En tiennyt sairastaneeni, mutta lääkäri määräsi vasta-ainetestit, koska väitin, että minulla ei ole ollut koronaa. No olipa ollut sittenkin, oireettomana.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt sairastaneeni, mutta lääkäri määräsi vasta-ainetestit, koska väitin, että minulla ei ole ollut koronaa. No olipa ollut sittenkin, oireettomana.
Lääkäri määräsi vasta-ainetestit vain sen takia että väitit ettet ollut sairastanut koronaa? Miksi?
Korona on huijaus. Rokote on se mitä huijauksen varjolla tuputetaan ja saadaan väestö vähenemään vauhdilla. 4 piikki on se lopetuspiikki jos ei ole sitä ennen kupsahtanut. En ota piikkejä enkä ole käyttänyt maskia ja hyvin olen Helsingissä pysynyt hengissä.
Ei ketään kiinnosta enää se korona tautina. Se millä on väliä on se että milloin näistä pakkokeinoista luovutaan. Ei influenssaankaan käytetä pakkokeinoja ja siihen on kuollut normivuotena paljon porukkaa.
Pieni osa kansasta todettavasti sairastanut, joten he niitä ”onnekkaita” ovat.
No teillä ei taida paljon olla ystäviä tai tuttuja. Minä tunnen monta sairastanutta.
Vierailija kirjoitti:
Ja paskat määräsi 😂😂
Vierailija kirjoitti:
No teillä ei taida paljon olla ystäviä tai tuttuja. Minä tunnen monta sairastanutta.
Niin varmaan.
Suomessa koronaan on sairastunut n. 2% väestöstä, joten aika lottovoitto se tauti taitaa olla.
Mistä sen tietää vaikka olisi oireettomana sen sairastanut.