Anteeksi exät
Tiedän että särjin sydämenne vähäksi aikaa, en tajunnut sitä silloin. Olin liian nuori, elämässä oli liian paljon asioita.
O. Sinä ihana fiksu superkomea mies, joka asut nykyisin Norjassa. Uskon, että pärjäät hyvin, vaikken tiedä, uskon, että olet edelleen tosi komea ja sulla on mahtava huumorintaju. Muistan sua lämmöllä ja mun sydän särkyi kun löysin kirjeesi, jotka kirjoitit vielä kaksi vuotta eromme jälkeen! Ne useimmat alkoivat, "Nainen, mikset kirjoita vaikka lupasit, mikset tullut vaikka lupasit". Anna anteeksi, arvostin sinua silloinkin, mutta olin tavannut toisen ja elämässäni oli hirveän paljon muuta. Vaikeitakin asioita. En antanut sulle koskaan mahdolllisuutta näyttää mitä osasit, enemmän kuin olla poikaystävä. Tänään ymmärrän, että olisit voinut olla niin viisas, näen se tänään, kun näen tekstisi, ja olit ja olet varmaan vieläkin superkomea. Muistan aina sun ihosi ja hiukset. Miten hauska ja streetwise olit.
B. Ensirakkauteni. Kukaan, ei edes mun aviomieheni ole ollut kuin sinä minulle. Olet maailman komein mies, niin seksikäs ja täydellinen. Mutta emme sopineet yhtään yhteen. Sinä särjit sydämeni ja minä sinun, ehkä pahemmin kuin minä sinun sydämesi. Tiedän että se oli pirullista. Ja H ei merkinnyt mitään, en tarkoittanut pahaa, vannon sen. Sinun veroistasi kokemusta ei tule koskaan, koska olit ensimmäinen rakkaus. Jos näkisin sinut missä tahansa missä kunnossa tahansa, en voisi väistää kokemusta joka sinä olit. Näin videon sinusta, vanhan. Sama tunne tuli sekunnissa ja mietin, miten koit minut sinä hetkenä kun näimme ekan kerran. Rakastuimme. Olin vasta 16, muutimme yhteen. Ja jätin sinutkin. Vastentahtoisesti, mutta tänä päivänä tiedän, että se oli onneksi ainakin minulle.
Olin paska teille molemmille. Mutta rakastin teitä molempia. En ikinä unohda teitä, olitte minulle niin hyviä. Kiitos. Ja olisi joskus ihana kohdata teidät. En usko että tekään voisitte katsoa minua ilman monia tunteita. Olen vanha, te minua vanhempia. Olen varma, että olette yhä tosi komeita ja suosittuja (jos olette elossa) niin kuin olitte silloinkin. Anteeksi kun särjin sydämenne silloin, mutta ainakin B ehkä pääsi siitä ylitse nopeasti, kun oli sen verran vanhempi. Uskon, että molemmat muistatte minut hyvin, mutta muistatteko hyvällä?
Ehkä olin karma teille. Olitte särkeneet muiden sydämiä, ehkä teistä tuli empaattisempia mun ansiosta.