Emmi Nuorgam haastaa käsityksen että naiset hallitsevat deittimarkkinoilla ja Tinderissä
Nuorgam ei usko tutkimuksiin vaan hänellä on oma kokemuspohjainen teoria siitä että "naisen on lähes mahdotonta olla Tinderissä niin kiinnostava, että hän pystyisi peittoamaan uuden, jännittävän pyyhkäisyn ja mahdollisuuden vieläkin paremmalle matchille" kun oikeaa valtaa pitävät kuolleilta eläimiltä, oksennuslammikkoon sammumiselta ja öljytä haisevolta ajoneuvoilta näyttävässä todellisuudessa elävät miehet jotka elävät täysin eri maailmassa kuin naiset ja siksi parisuhteita ei pysty muodostamaan. Nuorgamin teoriassa perustuu siihen että hän kaksi vuotta sitten liittyi Tinderiin löytääkseen pysyvän parisuhteen mutta tulikin kubitelminensa rytinällä alas kun asiat eivät Tinderissä olleetkaan niin kuin hän oli kuvitellut.
Kommentit (4)
Mulle ei oo koskaan selvinnyt millainen nainen Tinderissä kelpaisi. Itse olen kaunis, fiksu, kiinnostava ja saan kyllä mätsejä mutta aina ne ghostaavat. Että mitä se mies oikein kaipaa???
Mistä Emmi on oman kumppaninsa löytänyt? Eikös ole trelainen? Täällä ei Tinderissä olekaan mitään.
No iso lol