Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on loma, mutta ihan tylsää!

Kesänmäräntäjä
09.07.2021 |

Valitan tässä kuin pikkukakara, mutta oikeasti ahdistaa. Täällä mä kökin kotona ja teen samoja juttuja kuin arkenakin. Muut matkaavat ja laittavat kivoja kuvia reissuistaan. Teen töitä kotona ja nyt on eka tosi pitkä loma. Pari kertaa käynyt rannalla, lenkkeillyt joka päivä, mutta jotain puuttuu. Olen katsellut mökkejä, matkailuvaunuja tms. mutta varattuja. Mies olisi vain kotona ja osittain tekee töitäkin välillä. Mä puudun tänne. Lisäksi kuumakin, että koiran mukana raahaaminen mietityttää. Oon mä varsinainen valittaja, mutta jotenkin tuntuu,että haluasi elää tämän kaikkien aikojen lämpimimmän kesän eikä tönättää kotona. Mitä tekisitte, jos oisitte minä? Onko muita samanlaisia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siis ole rahaa mennä mihinkään, vai mikä estää ?

Vierailija
2/6 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siis ole rahaa mennä mihinkään, vai mikä estää ?

me keksittiin vasta nyt lähteä Suomireissulle ja kyllä majoituksia löytyy. Oletko katsonut Airbnb.n kautta ?

Vierailija
4/6 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vieraissa.

Vierailija
5/6 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes rahasta kiinni. Mutta mennä minne? Ja tämä kuumuus vielä ahdistaa... Kauppakeskukset ei kiinnosta. Kotityöt ei kiinnosta, vaikka olenkin jo pessyt matot ja ikkunat. 

Vierailija
6/6 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Iho palaa todella herkästi ja inhoan aurinkovoiteita. Siksi jopa ulkoliikunta hankalaa. Koko lomaa ei voi kotimaassa reissatakaan, on se sen verran kallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan