Miksi yleisessä vessassa kakkosella käyminen on niin noloa?
Ihan oikeasti. En kehtaa käydä kakalla yleisissä vessoissa, ellei ole vakava hätätilanne. Miksi ihmeessä se on niin noloa? Jokainen ihminen joutuu käymään samalla asialla. Kyseessä on aivan luonnollinen juttu hajuineen ja äänineen. Mutta silti hävettää niin paljon, että ei vaan pysty.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
av:n vessapoliisit ry. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sontikaa kotonanne, ei yleiseen vessan tarvitse mennä haisemaan!!
Silloin sonnitaan kun hätä yllättää.
Tukkikaa sontalastillanne omat vessanne. Ei yleisiä vessoja tarvitse mennä tukkimaan. Te teette tuota vain meidän kunnon kansalaisten kiusaksi.
Haluatko tulla nuolemaan karvaisen ryppyreikäni puhtaaksi?
Taitavana akrobaattina voit nuolla reikäsi itse, älä tuputa meille tapojasi.
Tarkkana, ettei karvoihin jää "rekkamiehen pastilleja" roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Tukkikaa sontalastillanne omat vessanne. Ei yleisiä vessoja tarvitse mennä tukkimaan. Te teette tuota vain meidän kunnon kansalaisten kiusaksi.
Minkä ikäinen olet.,vai haluatko jankkaajat kaveria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet.,vai haluatko jankkaajat kaveria
Olen 12 ja tutustun pippeliini
Käyn vain sellaisissa yleisissä vessoissa joissa on kunnon väliseinät ja musiikkia kaiuttimissa.
Samalla sitten suosin sitä ravintolaa tms. missä vessa sijaitsee.
Ei ole noloa.
Raitojen jättäminen on noloa. Sitä vessaharjaa voi käyttää.
ei se haju mitään, mutta kuin silmiä kirvelee.
Itse ainakin käyn kakalla paikassa missä hyvänsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Itse kohtasin pelkoni kerran ja annoin mennä vaan. Ärtyvän suolen kanssa pidättely on hirveän kivuliasta muutenkin. Eiköhän kohta viereiseen koppiin tullut joku haahka, joka kertoi kovaan ääneen lapselleen, että "kauhea p*skankäry täällä". No sori...
Ihan oikein sulle paskiaiselle.
Itse lasket paskasi tyylikkäästi housuun? Käytätkö vaippoja niin kuin pikkulapset?
Ihan oikeasti ei ole terveelle täysijärkiselle aikuiselle noloa.
Olen tosin tavannut vanhan mummon, joka ei voinut olla koskaan kyläreissulla päivää kauempaa, koska ei voinut käydä kakkosella vieraassa vessassa.
Ai miksi. Siis ensinnäkin koko tilaan voisi levitä joistakin ihmisistä tappava katku joka ei lähde enää pois. Tuuletus ei toimi täydellisesti, aika heikosti. Pienet kopit, monissa ei yksittäisiä koppeja kiinteänä vaan pelkkä ohut väliseinä. Ellei joku raapaise veden äärellä tulitikun, joka voi olla vaarallista talvitakissa. Usein niistä paikoista puuttuu wc-ankka aine ja hygieeninen puhdas harja. Siivooja on ainoa. Lisäksi roskiksen kansi voi tulla ongelmaksi jos ei jalalla saa auki tai jos se on auki, siellä on jonkun verin.en side. Muiden lorinat ja suhinat ovat pelottavia.
Kakalla käydään jos on kakkahätä. Ei se paska sieltä suolesta itsestään katoa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Itse kohtasin pelkoni kerran ja annoin mennä vaan. Ärtyvän suolen kanssa pidättely on hirveän kivuliasta muutenkin. Eiköhän kohta viereiseen koppiin tullut joku haahka, joka kertoi kovaan ääneen lapselleen, että "kauhea p*skankäry täällä". No sori...
Kotoahan ne asenteet opitaan, ja osa sitten kouluiässä hänen tunteen ja yhteenkuuluvuuden tarpeen kautta omasta ikäluokasta.
Itse olen onnekseni aikuisiällä päässyt eroon asioita, jotka kuuluvat ihmisten perustarpeisiin, kuten kakkaaminen julkisessa wc:ssä. Nuorempana tuo oli kyllä itsellänikin ja vatsa kipeänä odotin kotiin pääsyä.
Vain omassa päässä on noloa. Minua ei haittaa, jos joku on käynyt pask..lla yleisessä, mutta itseäni hävettää hajut ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi johtua lapsuudesta. Joissakin kouluissa oli avoimet ovettomat wc:t, tuskin oli kiva käydä.
Kivikaudellako koulua kävit?
Menin kouluun kasarin alussa ja meillä oli vessat joissa vain väliseinät. Ei mitään ovia. Ei se nyt niin kivikautista ollut.
Kerran jouduin menemään varpusparvelle niin viereisestä loossista kuului "NO VOI JUMALAUTA!!!" 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi johtua lapsuudesta. Joissakin kouluissa oli avoimet ovettomat wc:t, tuskin oli kiva käydä.
Kivikaudellako koulua kävit?
Menin kouluun kasarin alussa ja meillä oli vessat joissa vain väliseinät. Ei mitään ovia. Ei se nyt niin kivikautista ollut.
Missä kaupungissa tuo oli?
Vierailija kirjoitti:
Kerran jouduin menemään varpusparvelle niin viereisestä loossista kuului "NO VOI JUMALAUTA!!!" 😔
Mitä se toinen siellä teki? Tyydytti itseään?
Ykkönen kuulostaa aina samalta, kakkosessa on liikaa vaihtelua.
Hyi.