Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia narsistisista vanhemmista?

Vierailija
09.07.2021 |

Millainen tilanne kotona oli ja miten se on vaikuttanut elämään? Entä minkälaiseksi sisarukset päätyivät?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat oli kaikessa aina oikeassa ja siitä syystä aina toistensa kurkuissa kiinni. Kaikilla lapsilla on enemmän taikka vähemmän mielenterveyden häikkää.

Vierailija
2/6 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistivanhempi haukkui ja huusi meille kun olimme lapsia ja nuoria. Minua tyhmäksi, huoraksi, laiskaksi. Veljeä toisilla sanoilla. Kasvotusten, puhelimitse, julkisesti, illanistujaisissa. Nolaten. Tekee samaa yhä, vaikka olen jo 35+. Veli on alisuoriutunut ja työtön. Minä elämän syrjässä joten kuten kiinni. Toinen vanhemmista ei tehnyt mitään suojellakseen meitä, oli itsekin alistunut, on jo edesmennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistivanhempi haukkui ja huusi meille kun olimme lapsia ja nuoria. Minua tyhmäksi, huoraksi, laiskaksi. Veljeä toisilla sanoilla. Kasvotusten, puhelimitse, julkisesti, illanistujaisissa. Nolaten. Tekee samaa yhä, vaikka olen jo 35+. Veli on alisuoriutunut ja työtön. Minä elämän syrjässä joten kuten kiinni. Toinen vanhemmista ei tehnyt mitään suojellakseen meitä, oli itsekin alistunut, on jo edesmennyt.

Tämä.

Vaikeimman kautta menoa koko elämä. Alisuoriutumista, masennusta yms yms

Olen nähnyt painajaisia huutavasta äidistäni. Äitini on suorastaan pelottava raivostuessaan, kiero ja manipuloiva. Osaa esittää herttaista, mutta ihmiset kyllä vaistoavat sen sydämmettömyyden,

Suosittelen hakeutumaan terapiaan …

Vierailija
4/6 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi ottaa tarkemmin selvää, mitä narsismi tarkoittaa. Jos vanhempasi aiheuttaa sinulle pahaa oloa, se ei läheskään aina tarkoita sitä, että hän on narsisti.

Vierailija
5/6 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaisi ottaa tarkemmin selvää, mitä narsismi tarkoittaa. Jos vanhempasi aiheuttaa sinulle pahaa oloa, se ei läheskään aina tarkoita sitä, että hän on narsisti.

Tuskimpa täällä kukaan turhaa vanhempiaan haukkuu narsisteiksi...

Vierailija
6/6 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, se voi olla paljon pahempaa: psykopaatti/sosiopaatti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi