Anteeksi kaikille helteestä nauttiville, mutta pakko purkautuu!
Okei, en nauti muutenkaan helteistä ja nyt tuntuu siltä, että ei kohta enää jaksa. Koko helv.... kesä menee piloille helteitten ja käsikivun takia.
En edes pahimmalle vihamiehelle haluaisi tätä, mitä itse olen jo kaks viikkoa kärsiny. Lääkärillä rampattu alvariinsa ym. Mielummin olisin töissä. Tää on nimittäin tosihyvä kompo: helle, jatkuva särky ja vahvat kipulääkkeet:(
Ei sit riittäny kaikki koronakakka, piti sitten tulla tämäkin paska!!!!!
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Saat anteeksi. Minä nautin helteestä olen lomalla tai en.
Helteelle on Suomessa mahdollisuus lähinnä kolmen kesäisen kuukauden aikana, 9 kuukautta menee sitten muulla tavalla. Jos Suomessa pysyt 3 kk:n kuluttua ei takuulla ole hellettä, pahimmassa tapauksessa rätkii jo räntää. Sinä nautit silloin minä kärsin ja manaan kaamosta.
Pointtihan on se, että en tiedä milloin nautin mistäkin. Nyt nauttisin terveestä kädestä ja normaalista elämästä, vaikka helteitä olisikin. No eihän sitä ymmärrä, kunnes omaan nilkkaan kolahtaa.ap
Saat anteeksi. Minä nautin helteestä olen lomalla tai en.
Helteelle on Suomessa mahdollisuus lähinnä kolmen kesäisen kuukauden aikana, 9 kuukautta menee sitten muulla tavalla. Jos Suomessa pysyt 3 kk:n kuluttua ei takuulla ole hellettä, pahimmassa tapauksessa rätkii jo räntää. Sinä nautit silloin minä kärsin ja manaan kaamosta.