Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihanneminäni tekisi aivan eri työtä kuin todellinen minäni

Vierailija
09.07.2021 |

Jotain luovaa suunnittelua, jossa annetaan suht vapaat kädet toteutukselle. Joko järjestelmällisenä ja itseohjautuvana yksinyrittäjänä tai sitten jossain tiimissä sosiaalisesti taitavana ja pidettynä jäsenenä, ehkä joskus jopa sen tiimin johtajana.

Todellisuudessa en ole lähelläkään tuota. Tulen varmaan ikuisesti tekemään monotomisia liukuhihnahommia, koska joko omat taitoni tai mielenterveyteni ei kestä mitään muuta. Miten sitä vain oppisi olemaan tyytyväinen nykytilanteeseen, ei turhaan haaveilisi muusta :/

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vaiva. Koodimaailma tuntuu puisevalta ekstaktiuden vaatimuksineen ja matemaattisine numeroleikkeineen. Yksikin pilkku väärässä paikassa voi rikkoa kaiken - ja ihan ensimmäisenä hermot. Ei riitä keskittyminen eikä mielenkiinto moiseen, mutta kummasti vaan sovelluksia olen päätynyt suunnittelemaan. Burnoutia odotellessa. 

Vierailija
2/3 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen juuri sitä mitä haluan ja mistä tykkään, olen tehnyt jo yli 10 vuotta. Olen yrittäjä. Vaihdoin alaa nuorimmaisen lapsen lähdettyä päiväkotiin.

En siis keskity vain valittamaan loppuikääni, vaan tein suunnanvaihdon ja nyt lähden töihin mielellään aina. Olen sen arvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalkkkilaivan kapteeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi