Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kovasti tinderissä miehet luottaa eläinten voimaan

Vierailija
09.07.2021 |

Monella profiili kuvassa söpö koira. Manipulointia? Tykkää musta!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tapa karsia koiravihaajat.

Vierailija
2/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, näkisin että ihan toimiva kuvaus eläinten kanssa pärjäämisestä sekä se koirankarvavaroitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin Tinderissä ja vailla parisuhdetta, uppaisin sinne metsästyskuvia. Pysyisi kaikki puunhalaajat, kasvisyöjät ja muut elämästä vieraantuneet tumpelot naiset loitolla.

Vierailija
4/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun varmaan toimis. :D

Vierailija
5/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tosi hyvä asia, kun joku voi olla allerginen tai ei edes tykkää koirista. Eipähän tarvitse turhaan yrittää tutustua. 

Vierailija
6/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lemmikkien ottamisella mukaan voi kertoa suoraan, että minulla on sitten tällainen kotonani, älä ota yhteyttä, jos olet eläinallergikko tai jos et jostain syystä pidä eläimistä.

Vierailija
7/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka tykkää elämistä ja vauvoista on ihania! En ole kyllä tinderissä, mutta ihastelen heitä tosielämässä.

Vierailija
8/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa just tuollaisia kuvia, niin ei tule turhia yhteenottoja. Ollessani Tinderissä laitoin myös vaelluskuvan koirani kanssa ihan tarkoituksella. 

Vierailija
9/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mustin kuva kerro ihmisestä mitään. Yksi jätkä omisti kaksi koiraa ja heti wa:n vaihdettuamme alkoi tulla seksivihjailuja ja kuvia alastomasta perseestä ym. Ei jatkoon

Vierailija
10/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla kuvilla kyllä karsitaan porukkaa. Etenkin monet miehet eivät pidä koiranaisista. 

Vierailija
11/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun annetaan ja mies häppäsee, mies on paha. 😂 Että mua huvittaa joidenkin järjenjuoksu.

Vierailija
12/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun annetaan ja mies häppäsee, mies on paha. 😂 Että mua huvittaa joidenkin järjenjuoksu.

Joo, normaalit ihmiset joihin voi luottaa on tosiaan hassuja kun itse ei ole.

Vierailija
13/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koira ei oma", mutta silti pitää laittaa siitä kuva..

Vierailija
14/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koira ei oma", mutta silti pitää laittaa siitä kuva..

"En omista koiraa mutta pidän / tulen toimeen niiden kanssa jos sinulla on lemmikkieläin" yhdellä kuvalla tiivistettynä. En näe pahaa, ja jokainen saa itse editoida profiilin mieleisekseen.

Vierailija
15/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan, tietää skipata suoraan. Minullakin on kissasta kuva. Joten minutkin saa mielellään skipata jos ei kissoista tykkää.

Vierailija
16/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira kuuluu elämään ja koska hän on "iso rajoite" löytyy profiilissa. Muissa palveluissa kerron myös sukupuolen, koska sekin saattaa olla hankaloittava juttu jos toisella on koira.

Mutta minä en ole tinderissä joten en voi tykkäillä sinusta, AP.

Vierailija
17/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-palstaa kun selailee, niin yhtään ei ihmetytä miksi on niin paljon yksinäisiä katkeria sinkkuja, kun elämänasenne on lähtökohtaisesti jo se, että vihataan kaikkea.

Itse jos olisin sinkkumarkkinoilla työntäisin koko eläintarhan noihin kuviin, että pysyisi AP:n kaltaiset vastenmieliset nipottajat loitolla.

Vierailija
18/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkään asiassa eroa ei ole sukupuolten kesken. Lemmikkienomistajat sukupuolesta riippumatta joko laittavat lemmikin kuvan tai kertovat profiilin tekstissä omaavansa lemmikin. Vieraan eläimen kanssa poseeraavat ihmetyttävät, kun tekstissä sitten kerrotaan ettei kyseessä oma lemmikki. 

Hulluimpia on ne profiilit, missä ei ole ihmisestä yhtään kunnon kuvaa, mutta koirat tai hevoset hyvin esillä.

Vierailija
19/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä joku nainen määrittelemässä mitä mies saa tehdä, no eipä tule yllätyksenä. Eikö teitä hävetä tää toiminta?

Vierailija
20/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikit on kivoja kun joku muu hoitaa ne. Eli hylkään kaikki eläinkuvat. Ennen pitkää joutuisin itsekkin hoitamaan niitä toisen koiria tai kissoja ja siihen en ala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän