Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muijani luulee olevansa teini...

Vierailija
14.07.2014 |

kun katsoo mtv:ltä tuota teiniäiti ohjelmaa. Se ei kuulu mitään, eikä reakoi mihinkään kun on niin saakelin keskittynyt ko. ohjelmaan. PRKL, muija on likempänä kolmeakymppiä, kuin kahtakymppiä.. USKOMATONTA!! Olen kuin ilmaa ohjelman aikana!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kuinka yleistä muilla?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko sinä olevasi Teemu Selänne, kun katsot jääkiekkoa??

Vierailija
4/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä arvasit kuka olen?!?

Vierailija
5/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs teillä tapahtuu kun alkaa formulat, lätkä tahi jalkapallo? Voitko vannoa että et tee samaa? Vasta sitten olet oikeutettu valittamaan.

Vierailija
6/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jalkapallon mm kisojen aikaan en katsonut muuta peliä kuin eilisen finaalin ja varmasti vastailin koko ajan hänelle jos jotain kysyi kun oltiin samalla sohvalla. Ja en muutenkaan muutu sellaiseksi ettei mun kanssa pysty keskustelemaan mun ohjelman aikana eli olen ihan oikeutettu valittamaan!!

ap

Vierailija
7/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnisan itsessäni kun katson hyvää ohjelmaa että en tajua mitä ympärillä tapahtuu:D semmoista se vaan on

Vierailija
8/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 v. ja katson melkein koko ajan MTV:tä. Ihan parasta ohjelmaa tulee sieltä. Ei jaksa näiltä tavallisilta kanavilta tulevia uusintojen uusintoja (vain elämää, tähdet tähdet, kymmeniä kokkiohjelmia, yms. skeidaa) ja 10:ttä kertaa tulevia samoja leffoja. Enkä kuvittele olevani teini tai yritä olla. Anna toisen katsoa.

Vierailija
9/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa miehessä vituttaa juuri se, että hänen on aivan pakko tulla hölisemään viereen kun yritän katsoa sitä yhtä ainutta lempiohjelmaani. Ei voi olla niin hemmetin tärkeä asia, etteikö se voisi odottaa tuntia.

Vierailija
10/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se niin kauheaa olla kommunikoimatta yksi tunti.

Mua veetutti ihan älyttömästi aikanaan kun eksän oli ihan pakko aina häiritä kun luin tms, ihan vaan siksi että hän halusi huomiota. Hän ei kestänyt sitä että lehti sai huomiota sillä hetkellä enemmän.

Vierailija
11/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tajunnut, kuka oikeasti tuhlaa aikaansa moiseen hömppäohjelmaan. En minä ainakaan eikä kukaan muukaan meidän perheessä.

Vierailija
12/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 20:38"]

En ole tajunnut, kuka oikeasti tuhlaa aikaansa moiseen hömppäohjelmaan. En minä ainakaan eikä kukaan muukaan meidän perheessä.

[/quote]

köh, roikuthan sinäkin av:lla, että :D

Vierailija
13/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 20:05"]Luuletko sinä olevasi Teemu Selänne, kun katsot jääkiekkoa??

[/quote]

Luulen.

Vierailija
14/14 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 20:05"]Luuletko sinä olevasi Teemu Selänne, kun katsot jääkiekkoa??

[/quote]

Luulen.

[/quote]

mä taas _tiedän_ olevani.

T: Tembba

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi