Olen alkanut pitää nimestä Ritva
Aina ennen olen pitänyt sitä tätimäisenä nimenä, jolla ei ole sen kummempaa merkistystä. Sitten luin täältä että se tarkoittaa nuorta koivunoksaa, ja pidän paljon suomalaisista luontonimistä, joten hetken makusteltuani aloin pitää siitäkin. Se oikeastaan ääntyy tosi kauniisti. Lisäksi olen alkanut pitää nimestä Annikki. Se on jotenkin todella herttainen nimi.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 23:10"]
Minä pidän myös nimistä Ritva ja Annikki. Ihania. Mutta olen myös alkanut pitää nimistä Marja, Leena ja Minna. Nuorena inhosin noita. Jos nyt saan vielä yhden tyttären, taitaa tulla Leena Kerttuli.
Niin ja Seppo on aivan ihana !
[/quote]
Ai Taalasmaa?
Ritva oli openi kutosen ja vitosen,tosi kiva oli joten tulee aina nimestä Ritva tyylikäs,hauska,asiallinen ja aukroritettinen kaunis nainen.
Äitini nimi oli Annikki,hän vihasi tätä nimeä
Tuosta nimestä olen aina tykännyt. Odottelen millon tulee uudelleen muotiin muiden saman ajan nimien kanssa kuten Merja, Päivi tai Tuula. Todella kivoja nimiä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 23:10"]
Minä pidän myös nimistä Ritva ja Annikki. Ihania. Mutta olen myös alkanut pitää nimistä Marja, Leena ja Minna. Nuorena inhosin noita. Jos nyt saan vielä yhden tyttären, taitaa tulla Leena Kerttuli.
Entäs Jorma?
[/quote]
Eija, Ulla, Tuula, Marketta, Jaana, Maija, Päivi, Vuokko, Timo, Esa, Kari, Ossi, Tuomo...kai noi on jo vuorossa tulla takaisin?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 23:50"]
Eija, Ulla, Tuula, Marketta, Jaana, Maija, Päivi, Vuokko, Timo, Esa, Kari, Ossi, Tuomo...kai noi on jo vuorossa tulla takaisin?
[/quote]
Mitä Maija tekee tuossa listassa Sehän on kuten vaikka Anna tai jopa Eeva, ei mihinkään tiettyyn aikaan leimautunut.