Miksi joillain ihmisillä on paljon potentiaalisia kumppaneita ja toisilla ei ole ketään
? Jotkut ovat jatkuvasti potentiaalisten kumppanien ympäröiminä eivätkä osaa päättää kenen kanssa olisivat. Toiset taas eivät koskaan löydä ketään
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ystävällisellä ja muihin tasa-arvoisesti suhtautuvalla kuuntelevalla ihmisellä on aina seuraa.
Tämä on totta. Tällä suhtautumisella saa ihmisiä ympärilleen. Osoittamalla, että pitää ihmisestä ja arvostaa hänen seuraansa.
Jos henkilö on vielä kiinnostava siinä mielessä niin aina voi vähän yrittää flirtata. Nopeasti se selviää onko vastakaikua ja kipinää.
Mulla oli vientiä täysi nolla ennen. Nyt olen viimeaikoina löytänyt ensimmäisen miehen jota oikeasti kiinnostaa seurani. Ja ulkonäöstäni olen aina pitänyt huolta.
N24
Heillä on hyvä itsetunto. Muista kuitenkin myös että määrä ei aina korvaa laatua.
Minulla on paljon potentiaalisia kumppaneita ja ihastujamiehiä. Asiat eivät vain koskaan etene, ehkä johtuen omasta varautuneisuudestani. Jos potentiaaliset kumppanit eivät muutu aktuaalisiksi kumppaneiksi, on se yhtä tyhjän kanssa.
Kauheesti on naisia joilla olisi vaikka kuinka paljon vientiä, mutta yhtään kukaan ei kelpaa. Tuntuu kyllä omituiselta. Monesti voi olla niinkin, että päällisin puolin vientiä ehkä olisi, mutta ihminen ei lopulta kykene oikeaan parisuhteeseen. Ei sekään onnellinen tilanne kai ole, eikä ihminen sillä tavalla "potentiaalinen kumppani". Ehkä ulkonäöltään kiva, muuten ei.
Lienee lähinnä naisten ja harvojen alffamiesten ongelmia tuo kumppaniehdokkaiden runsaus.
Erotuin joukosta, siksi.
T: marginaalista