Joka päivä ärsyttää!!
Heti aamusta olen vihainen. Ärsyttää siivota joka päivä. Ärsyttää tehdä aina ruoka. Ilta tulee ja lapsi nukkuu,niin itsekkin rauhotun.illalla kuitenkin tulee mieleen seuraava päivä ja olen äkäinen taas.
Siivousta voisin jättää väliin ja niin olen tehnyt mutta sitten koti on kaatopaikka.
En muista milloin olisi ollut hyvä olo.en jaksa
Kommentit (9)
Olet tullut oikeaan paikkaan ja kaltaistesi seuraan. Tällä palstalla avausten yleisin verbi on "ärsyttää". Se kertoo koko totuuden ainakin av-jengin sukupuolijakaumasta.
Mitä tähän elämään keksisi että voisi edes joskus nauttia?
Viiniä pari lasia aamusta?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 17:21"]Heti aamusta olen vihainen. Ärsyttää siivota joka päivä. Ärsyttää tehdä aina ruoka. Ilta tulee ja lapsi nukkuu,niin itsekkin rauhotun.illalla kuitenkin tulee mieleen seuraava päivä ja olen äkäinen taas.
Siivousta voisin jättää väliin ja niin olen tehnyt mutta sitten koti on kaatopaikka.
En muista milloin olisi ollut hyvä olo.en jaksa
[/quote]
Eli voisi sanoa:
"eniten vituttaa kaikki"
Laput silmille ja tulpat korviin. Sitten vain jotain päihdettä kehiin ja elämä on paljon siedettävämpää. Toinen vaihtoehto on jättää kaikki taakse ja aloittaa puhtaalta pöydältä.
Ilta tulee ja lapsi nukkuu,niin itsekkin rauhotun.
Pane lapsi hoitoon, niin pääset rauhoittumaan vähän pidemmäksi aikaa kuin vain yön ajaksi?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 17:53"]
Ilta tulee ja lapsi nukkuu,niin itsekkin rauhotun.
Pane lapsi hoitoon, niin pääset rauhoittumaan vähän pidemmäksi aikaa kuin vain yön ajaksi?
Niin...ehkä
Halloota! Minuakin ärsyttää koko elämä aamulla,mies,lapsi ja koti.. Illalla sit jo ärsyttää kun aamulla ärsyttää. Nytkin ärsyttää vaikka istun sohvalla ja kotona ei ketään
Vierailija kirjoitti:
Mitä tähän elämään keksisi että voisi edes joskus nauttia?
Viiniä pari lasia aamusta?
Vake and bake.
Sama! Voi vittu, vittujen vittu!