Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä jokin tapa pitää vaatekaapit raikkaina?

Vierailija
14.07.2014 |

Raikkaina ja/tai ötökkävapaina? mikä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut alusvaate- ja sukkalaatikkoon tuoksuvia hotellisaippuoita. Ei kovin tehokas keino, mutta hiukan niistä tuoksua tarttuu.

Vierailija
2/8 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sen verran vähän vaatteita että otan kerran kuukaudessa vaatteet ulos ja pyyhin pölyt ja laitan raikastetta kaappiin. Vaatteet on tiukasti viikattuna niin ei mene ötököitä. Tähän menee ehkä n. 15min kun tekee. Helppoa;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuivat vaatteet kuivassa kaapissa, eikä vaadi mitään erityiskikkailua pitää niitä raikkaina. Pysyvät itsewtään.

mökillä on hankalampaa kun se on vähän kostea.

Vierailija
4/8 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappiin vain täysin kuivia ja raikkaita vaatteita, pysyy kaapit raikkaina. u____u

Vierailija
5/8 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen kysymys.

Vierailija
6/8 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 16:19"]Omituinen kysymys.

[/quote]

Joo en kanssa tajunnut. Ehkä sulla on liikaa kamaa tungettu sinne kaappii jos ovat kovinkik tunkkaisia? Mun vinkit vois olla että älä makuutna kosteita vaatteita koneessa, alkaa haista tosi tunkkaiselta, älä tunge kaappia iha täyteen, kuivattele ulkona vaatteita nyt kun on säätä siihen ja pyyhi kaapista pölyt ja anna hetken hengittää tyhjänä ovet auki ja sitten laitat raikasteet ja vaatteet hyllyille.

Toi palasaippuavinkki oli hyvä; menee käyttöön! Tulee varmaan mukava puhdas tuoksu

Vierailija
7/8 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappiin vain puhtaita vaatteita. Tarpeeksi kuuma pesulämpötila (monet vaatteet kestävät 60-asteisen pesun), jotta bakteerit kuolevat ja rasvat liukenevat sekä hajustamaton nestemäinen pyykinpesuaine, jota annostellaan koneeseen vain tarvittava määrä. Koneen tyhjennys heti pesun jälkeen ja väljä kuivaus.

Vierailija
8/8 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos säilytät sekaisin puhtaita ja käytettyjä vaatteita, muuttuu kaappi / komero pain tunkkaiseksi. Käytetyt pesuun, puhtaat kaappiin. Jos jotain kerran käytettyä ei vielä tarvitse laittaa pesuun, niin kunnon tuuletus tekee terää.

Miehiä pitää kyllä vahtia näissä asioissa tarkasti, sillä niillä on taipumus ripustaa käytetyt paidat ym. kaappiin. Eivät osaa katsoa esim. kaulusta. Valkoinen paita kestää huonosti yhdenkään päivän käyttöä.