Kuinka usein teillä käy kaveriperheitä kylässä?
Järjestättekö illanistujaisia isommallekin kaveriporukalle? Millaisia kyläilyjä harrastatte (kahvittelu, päivälliset, grillibileet, illanistujaiset)? Järjestättekö rapujuhlia tai oletteko saaneet jo kustuja rapujuhliin?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:28"]
Meillä ei ole yhtään kaveriperhettä :(
[/quote]
Miksi ei?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:28"]
[/quote]
Miksi ei?
[/quote] en tiiä.. ollaan töissäkäyviä alle 4-kymppisiä pk-seudulla asuva lapsiperhe. Käy meillä siis miehen sisarukset perheineen mutta yhtään ns. Pelkkää kaveriperhettä ei ole. Ja suoraan sanoen ihan saakelin yksin tässä ollaan. Viikko saattaa mennä, et ainut aikuiskontakti miehen lisäks on joku kaupan kassa. En mä tiiä, kai se vika on meissä..
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:34"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:28"]
[/quote]
Miksi ei?
[/quote] en tiiä.. ollaan töissäkäyviä alle 4-kymppisiä pk-seudulla asuva lapsiperhe. Käy meillä siis miehen sisarukset perheineen mutta yhtään ns. Pelkkää kaveriperhettä ei ole. Ja suoraan sanoen ihan saakelin yksin tässä ollaan. Viikko saattaa mennä, et ainut aikuiskontakti miehen lisäks on joku kaupan kassa. En mä tiiä, kai se vika on meissä..
[/quote]
Onko sulla ja miehellä kuitenkin omia ystäviä? Voistteko kutsua pari sinun sinkkukaveria ja pari miehen sinkkukaveria teille iltaa istumaan? Eihän kutsuttujen aina tarvitse olla pariskuntia.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:34"]
[/quote]
Miksi ei?
[/quote]
Oletteko muuttaneet hiljattain jostain muualta? Meidän kaveriperheet on lähinnä joko omia lapsuuden kavereita tai opiskeluaikojen kavereita tai sitten lasten kautta tutuksi tulleita perheitä. 4-kymppisiä ollaan myös. Tässä iässä uusien ystävien saaminen ei ole enää helppoa.
tosi vähän, varmaan 2-5 x vuodessa istutaan iltaa jonkun kaveriperheen/pariskunnan kanssa. meillä ystävät asuvat useamman sadan km päässä ja kun on lapsia, arki kuluu omissa kuvioissa. minulla on töissä hyvänpäivän tuttuja eli emme vietä vapaa-aikaa keskenämme, muutaman lapsen kaverin äidin kanssa jutustelemme mutta emme ole ystävystyneet enempää. mies käy välillä työkavereiden kanssa ulkona. minä haluaisin enemmän pitää kutsuja jne. illanistujaisia mutta jos näitä kavereita pyytäisi, heille pitäisi järjestää myös yökylämajoitus joten todellisuus on karu tilat on pienet ja näin aikuisiällä siskonpeditkin tuntuvat vähän huvittavilta (jossain mökillä olisi eri asia...)
kadehdin siskoani joka järkkää ex-tempore pippaloita ja illanistujaisia tiiviille kaveriporukalleen ja näiden perheille, kaikki asuvat lähekkäin ja elämä on ihan erilaista :(