Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusalliset kohtaamiset exän kanssa, miten toimia?

Vierailija
08.07.2021 |

Seurustelin noin vuoden miehen kanssa joka lopulta jätti minut kylmästi ghostaamalla, asia joka tuntui ja tuntuu minusta todella pahalta. Koko juttu myös hävettää minua hirvittävästi kun kuvittelin, että joku voisi olla tosissaan minun kanssani, tämän ikäisen ja näköisen. En ollut miehelle edes sen arvoinen, että minut jätettäisiin reilulla tavalla. Tunnen itseni typeräksi ja naurettavaksi idiootiksi. Olen parhaani mukaan yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa, mutta minulla ja miehellä on yhteinen harrastus jossa on suht pienet piirit ja tulen väistämättä törmäämään mieheen jossain vaiheessa. Jo ajatuskin kiusaa minua niin, että olen miettinyt harrastuksen lopettamista, mutta en haluaisi sitä tehdä, koska tämä harrastus on minulle hyvin tärkeä.

En kuitenkaan tiedä, miten minun pitäisi toimia sitten kun miehen kohtaan. Tervehtiminen kuuluu sivistyneisiin tapoihin, mutta olisiko silti parempi olla kuin ei tuntisikaan? Tätä ongelmaa ei olisi jos olisimme eronneet niin, että olisimme puhuneet asiat selviksi. Nyt kun kuitenkin tilanne on tämä, niin miten minun oikein pitäisi miehen kohdatessani olla?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervehdi, mutta viileästi nyökäten. Niin että hän on vain ihminen muiden joukossa, muttei millään lailla merkityksellinen sinulle. 

Ja aivan turhaa miettiä sekuntiakaan, mitä mies yhtään mistään mahdollisesti ajattelee, aivan se ja sama.

Helpommin sanottu kuin tehty. Ja pelkään sitäkin, mitä mies mahdollisesti puhuu minusta kavereilleen.

Vaikka tämä kommentti sai alanuolia, niin kyllä tämä on minusta ihan realistinen pelko. Eikä tuollaisen miettimistä noin vain pysty lopettamaan.

Mitä haittaa jos puhuvat? Anna puhua vaan, eikö ole hyvä jos tylsää elämää elävälle äijäporukalle tulee kerrankin jotain keskusteltavaa.

Ei kai nyt kukaan pitäisi samantekevänä jos yksityisasioita olisi levitelty ties minne. Siinä on jo ihan tarpeeksi, että pelkään miehen kertovan kavereilleen minusta jotain intiimiasiaa, nyt pelkään vielä sitäkin, että hän kertoo minun yrittäneen saada hänet takaisin jos hän siis saa jotenkin väärän kuvan käytöksestäni kun jossain vaiheessa pakosti kohtaamme.

En olisi ikinä ennen pitänyt miestä sen tyyppisenä, että hän rääpisi asioitani jollekin kaverilleen, mutta enpä olisi ikinä uskonut hänestä sitäkään, että hänen tapansa lopettaa suhde on ghostaaminen.

Suurin osa ihmisistä on sen verran fiksuja ettei ala levittelemään toisten intiimiasioita eteenpäin. Jos mies olisikin ollut se ikävä poikkeustapaus joka niin on tehnyt, tuskin kuitenkaan saat koskaan tietää siitä, joten miksi stressaamaan asialla. Anna pskan olla.

Jos pitäydyt etäisenä etkä mene lirkuttelemaan, ei varmasti kuvittele että olet häntä takaisin vailla. Tai jos kuvittelee, sitten on jätkällä aika suuret luulot itsestään.

Vierailija
22/52 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervehdi, mutta viileästi nyökäten. Niin että hän on vain ihminen muiden joukossa, muttei millään lailla merkityksellinen sinulle. 

Minäkin tervehtisin kylmän viileästi ohi kulkiessani.En antaisi hänelle mitään tilaa enää.Aina erot sattuu.Mutta eroissa ei pidä itseään syylstää tai hävetä.Tetä vaan ei tarkoitettu yhteen ja elämä jatkuu.Jossain joskus on sitten hän,uusi rakkaus kenties elämän piituinen se .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun ole pakko huomata tai tervehtiä, mies on nyt haamu sinulle. Voit siis livenä ghostata takaisin. Ole kuin et tuntisikaan. Ei tarvitse olla kuitenkaan kostamassa tai ajatella kostoa.

Vierailija
24/52 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin häirikkönaikkosilla on kiusallista kohdata kun ei ole sellaista mitenkään kysytty ulkoiluttamaan itseään mieskohteensä perässä häiriköimällä.

siinä kun miehen lakimieskin astuu kuvaan, onhan se kiusallista.

Vierailija
25/52 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon niin kuin muutkin ovat sanoneet: tervehdit. Kiinnität huomiosi häneen vain sen sadasosasekunnin ajaksi, mitä tervehtiminen vaatii, ja sen jälkeen hän on ilmaa sinulle.

Vierailija
26/52 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kyvytön pönttö. Lähesty häntä lievän aggression kanssa ja sano kuuluvalla äänellä "No hyvää päivää!" ja sitten marssit ohi ihan muina naisina ja keskityt muihin ihmisiin. Tyyppi jää H. Moilasena änkyttämään. Hän ei ole nöyristelysi arvoinen.

Vierailija
27/52 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokka pystyyn vaan, korot jalkaan ja punaa huuliin. Mitäs sä nyt yhdestä luuserista jaksat välittää?

Vierailija
28/52 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joillakin häirikkönaikkosilla on kiusallista kohdata kun ei ole sellaista mitenkään kysytty ulkoiluttamaan itseään mieskohteensä perässä häiriköimällä.

Lääkkeet ottamatta? Ja miten höpinäsi edes liittyy aloitukseeni? Ilmeisesti minä olen häirikkö, kun haluan jatkaa minulle tärkeää harrastusta jota harrastin jo ENNEN kuin tapasin miehen? Valitettavasti en pysty muuttamaan itseäni näkymättömäksi. Ja huomasitko, että toivoin, että EN kohtaisi miestä tässä harrastuksessa?

Olet sairas.

Vierailija
29/52 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä varmaan menisin kysymään, että mikä meininki ja miksi ei ota enää yhteyttä, että onko puhelin rikki vai mikä on. Ihan vain sen takia, että näkisin miten tuollainen munaton urpo reagoi siihen.

Vierailija
30/52 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin exäni kanssa samassa työpaikassa ja eron jälkeen (vaikka se tapahtui hänen aloitteestaan) hän meni ihan puihin minut nähdessään. Kerran jopa hätäpäissään meni naisten asiakasvessaan piiloon, kun näki minun tulevan vastaan 😂 Piruuttanikin jäin kollegan kanssa siihen oven taakse juoruamaan joksikin aikaa. Minusta aikuisten ihmisten pitää osata käyttäytyä aikuismaisesti eronkin jälkeen, joten ehdotan, että tervehdit kuin puolituttua ja ohitat korrektisti. Näytät hänelle, että osaat käyttäytyä, eikä tyyppi kiinnosta sinua enää vähääkään!

Aikuismaista käytöstä ei ole jäädä piruuttaan vessanoven taa juoruamaan.

Vierailija
31/52 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä varmaan menisin kysymään, että mikä meininki ja miksi ei ota enää yhteyttä, että onko puhelin rikki vai mikä on. Ihan vain sen takia, että näkisin miten tuollainen munaton urpo reagoi siihen.

Toki minäkin haluaisin tietää, että miksi jätti niin ikävällä tavalla, mutta en aio mennä kysymään. En halua, että mies pitää minua hänessä roikkuvana häiritsijänä, en ole yrittänyt ottaa mieheen millään lailla yhteyttä muutenkaan. Vaikka voihan olla, että mies pitää minua häirikkönä jo siksi, että satun samaan harrastustapahtumaan, jos hän vaikka ajatteleekin samalla tavalla kuin tuo häirikkönaikkosista puhuva.

Vierailija
32/52 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
33/52 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdisteluketjun raivohullu riehuja ehti tännekin. Sinut tunnistaa.

Vierailija
34/52 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa, että ole kuin tyyppiä ei olisi olemassakaan. Yleensä ajattelen että kaikille pitää olla ystävällinen, mutta mielestäni tuollainen pelkuri ei ansaitse ystävällisyyttä.

Vierailija
35/52 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinua kohtaan on käyttäydytty kurjasti ja sinä häpeät. Nyt on ajatus ihan vinksallaan. Sinulla ei ole mitään syytä hävetä toisen ihmisen käytöstä. Mene harrastukseen ihan kuin ennenkin. Jos kohtaat tämän henkilön, katso häntä silmiin ja sano: hei, minua jäi vaivaamaan tapa, jolla päätit meidän suhteemme. En halua sinulta enää mitään, mutta olisi parempi, jos tämä asia keskusteltaisiin läpi, koska olemme samassa harrastusporukassa enkä aijo lopettaa tärkeää harrastustani sinun takiasi: tämä selvittämätön tilanne aiheuttaa minulle sen, että kukaan harrastukseen on nyt tukalaa tulla.

Vierailija
36/52 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinua kohtaan on käyttäydytty kurjasti ja sinä häpeät. Nyt on ajatus ihan vinksallaan. Sinulla ei ole mitään syytä hävetä toisen ihmisen käytöstä. Mene harrastukseen ihan kuin ennenkin. Jos kohtaat tämän henkilön, katso häntä silmiin ja sano: hei, minua jäi vaivaamaan tapa, jolla päätit meidän suhteemme. En halua sinulta enää mitään, mutta olisi parempi, jos tämä asia keskusteltaisiin läpi, koska olemme samassa harrastusporukassa enkä aijo lopettaa tärkeää harrastustani sinun takiasi: tämä selvittämätön tilanne aiheuttaa minulle sen, että kukaan harrastukseen on nyt tukalaa tulla.

Tämä. Sinä et ole tehnyt mitään väärää, vaan mies osoittautui huonokäytöksiseksi pelkuriksi. Pää pystyyn ja ohikulkiessa lyhyt tervehdys.

Vierailija
37/52 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aivan turhaa miettiä sekuntiakaan, mitä mies yhtään mistään mahdollisesti ajattelee, aivan se ja sama.

Helpommin sanottu kuin tehty. Ja pelkään sitäkin, mitä mies mahdollisesti puhuu minusta kavereilleen.

Vaikka tämä kommentti sai alanuolia, niin kyllä tämä on minusta ihan realistinen pelko. Eikä tuollaisen miettimistä noin vain pysty lopettamaan.

Mitä haittaa jos puhuvat? Anna puhua vaan, eikö ole hyvä jos tylsää elämää elävälle äijäporukalle tulee kerrankin jotain keskusteltavaa.

En olisi ikinä ennen pitänyt miestä sen tyyppisenä, että hän rääpisi asioitani jollekin kaverilleen, mutta enpä olisi ikinä uskonut hänestä sitäkään, että hänen tapansa lopettaa suhde on ghostaaminen.

Tässä kohtaa aloin miettimään, miten eronne oikein tapahtui: oletko kuullut miehestä yhtään mitään sen jälkeen kun hän katosi elämästäsi? Tiedätkö, onko hän kunnossa? Elossa?

Vierailija
38/52 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kohtaa aloin miettimään, miten eronne oikein tapahtui: oletko kuullut miehestä yhtään mitään sen jälkeen kun hän katosi elämästäsi? Tiedätkö, onko hän kunnossa? Elossa?

Tiedän, että on elossa ja kunnossa, epäilin ensin itsekin, että olisi voinut sattua jotain mutta facebookin perusteella ihan normaalisti jatkaa elämäänsä.

Vierailija
39/52 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua hävettää se, että olin niin tyhmä, että kuvittelin miehen oikeasti olevan minusta kiinnostunut. En ollut edes etsimässä parisuhdetta, olin jo tottunut ajatukseen, että olen koko elämäni yksin. Sitten tuli tämä mies, joka sai vanhanpiian suojamuurin murtumaan. Olisi pitänyt tajuta, että ei tämän ikäinen ja näköinen enää herätä aitoa kiinnostusta miehissä. Koko juttu olikin liian hyvä ollakseen totta. Pahimmalta tässä tuntuu se, että mies oli ihan todella mukava. Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa hänestä siltä ajalta kun olimme yhdessä. Jotenkin tuntuu, että tästä olisi helpompi päästä yli jos mies olisi jo suhteen aikana käyttäytynyt ikävästi.

Olen juuri se nainen jota tälläkin palstalla miehet nauravat ja pilkkaavat.

Vierailija
40/52 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua hävettää se, että olin niin tyhmä, että kuvittelin miehen oikeasti olevan minusta kiinnostunut. En ollut edes etsimässä parisuhdetta, olin jo tottunut ajatukseen, että olen koko elämäni yksin. Sitten tuli tämä mies, joka sai vanhanpiian suojamuurin murtumaan. Olisi pitänyt tajuta, että ei tämän ikäinen ja näköinen enää herätä aitoa kiinnostusta miehissä. Koko juttu olikin liian hyvä ollakseen totta. Pahimmalta tässä tuntuu se, että mies oli ihan todella mukava. Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa hänestä siltä ajalta kun olimme yhdessä. Jotenkin tuntuu, että tästä olisi helpompi päästä yli jos mies olisi jo suhteen aikana käyttäytynyt ikävästi.

Olen juuri se nainen jota tälläkin palstalla miehet nauravat ja pilkkaavat.

Kirjoituksestasi kuultaa läpi huono itsetunto. Kiusatun vääristynyt käsitys omasta itsestä. Tunnistan tuon menneisyydestäni. Syytät itseäsi siitä, että aloit ajatella olevasi kuin kuka tahansa muukin: henkilö, johon joku rakastuu. Miksi ei voisi rakastua? Mitä sellaista sinussa muka on, että et voisi olla rakkauden kohde? Outoa, että sinulle ei ole kerrottu eron syytä. Oletko koskaan kysynyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä