Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiushoitoaineen mystinen katoaminen, auttakaa selvittämään mysteeri!

Vierailija
08.07.2021 |

Mun hiusten latvahoitoaine pullo on kadonnut kuin tuhka tuuleen muutama päivä sitten. Se on kokoajan ollu takan päällä. Viimeksi kun käytin sitä, laitoin sen takas takan päälle. Seuraavana päivänä sitä ei enää tuossa ollut. Mitä ihmettä on tapahtunu?? Mihin se on voinu kadota!?

Meitä taloudessa minä, mies ja koirat. Kysyin mieheltä, eikä se tienny asiasta mitään. Oon miettiny että onko se tippunu takan päältä lattialle ja meidän yksi koirista, joka on vielä pentu, ottanu sen siitä ja vieny ehkä pihalle? 🤔 Meillä ulko ovi on päivät auki niin jos se on vieny sen johonki pihalle tai kaivanu sen jonnekin.

En vaan kertakaikkiaan keksi muuta syytä! Oon kattonu sohvien alta ja pihaltakin, mutta en oo löytäny.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisin selitys on yleensä aika hyvä. Kysy pennulta, minne se hautasi sinun hoitsikkapullosi. :)

Vierailija
2/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että laitoit takaisin takan päälle?

Jos teillä on ovi auki kaikki päivät, onko muutakin kadonnut, mistä tiedät ketä ihmisiä sinne tulee sisälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että laitoit takaisin takan päälle?

Jos teillä on ovi auki kaikki päivät, onko muutakin kadonnut, mistä tiedät ketä ihmisiä sinne tulee sisälle?

Kyllä olen varma. Olen kotona kokoajan nyt, niin ei täällä ketään muita käy.

AP

Vierailija
4/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoit sen johonkin järkevämpään paikkaan. Miksi säilytät kosmetiikkaa takan päällä?

Vierailija
5/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pullo voinut kieriä takan päällä kauemmas, niin ettet näe sitä? Meillä ei näe lämmitysuunien päälle, ellei kiipeä tuolille.

Vierailija
6/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se koira on kiikattanut sen ties minne. Hauska yllätys kun löydät sen ensi maaliskuussa.

Vierailija
7/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on etsinyt jotain ja tutkinut pulloa, josko se kävisi siihen tarkoitukseen.

On vaikka yrittänyt sytyttää grillin sillä tai sit vaan tutkinut ja se on kaatunut tai jotain, ja mies ei uskalla tunnustaa sulle.

Tai olet itse epähuomiossa laittanut sen muualle.

Itse löysin kerran kukkaron jääkaapin vihanneslokerosta ja ajelin sen takia jo edes takas missä olin sinä päivänä käynyt. Puhelin on ollut mm saunassa ja pyykkikorissa.

Mutta miksi alunperin säilytät sitä takan päällä? :D

Vierailija
8/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytän sitä normaalisti vessassa, mutta aina kun on tarkoitus käyttää sitä, otan sen vessasta ja kävelen se pullo kädessä olkkariin ja laitan siinä sitä hiuksiin ja sitte takan päälle 😂🤦‍♀️

Oon koittanu kattella kaikkia kaappeja ja erikoisempiakin paikkoja jos oisin ajatuksissani laittanu sen muualle, ei vaan vieläkään löydy 🤦‍♀️

AP

Vierailija
9/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso sieltä vessasta

Vierailija
10/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sohvan alta tai kengän sisältä

Vierailija
11/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy katsomassa onko jääkaapissa.

Vierailija
12/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaisin selitys on yleensä aika hyvä. Kysy pennulta, minne se hautasi sinun hoitsikkapullosi. :)

Päättely ketjua kutsutaan Occamin partaveitseksi. Todellisuudesta kuoritaan kerroksia kunnes jäljellä on totuus. Tässä AP kuori mahdollisuudet katsomalla sohvan alle ja muuta, lopulta Occamin partaveitsi sivalasi ja jäljelle jäi ainoa mahdollisuus, koira.

Emme voi tietää liittyykö koira asiaan, päättely ketju on omamme ja altis poliisiajatteluun jossa pienet yksityiskohdat ohjaavat ajattelumme terän väyliä

Vierailija
13/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkista ne ulkotilat. Meillä villakoiralla on tapana varastaa rakkailtaan jokin heidän usein käyttämänsä tavara ja se sitten löytyy joko sisältä hänen "luolastaan" tai sitten ulkoa hänen ulkoluolastaan. koira siis oikein hamstraa niitä. Meillä yleensä kadonneiden sukkien mysteeri ratkeaa sillä, että käydään hakemassa ne koiran luolasta pois. Ja mitä käytetympi ja jalkahikisempi sukka, sitä varemmin se mystisesti katoaa.

Vierailija
14/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuosta nyt pitäisi jauhaa, osta uusi!

Vierailija
15/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä teit kun hait sen, muistele sitä hetkeä kun otit sen käteesi ja lähdit liikkeelle. Mitä sitten tapahtui?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan