Kellään IL Plussaa? OCD artikkeli?
Haluaisin lukea tämän mutta en haluaisi rekisteröityä yhtä artikkelia varten... voisko joka kopioida sen tähän?
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/0d20f280-848c-4f02-be17-87a6e3f45c96
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Etsi tuolla hakusanalla muualta netistä. Jos aiheesta ei löydy muualta kuin Iltalehdestä, se on täysin turha.
Juu olenkin etsinyt. Mulla on parisuhteeseen liittyvä ocd, siitä ei ole läheskään yhtäpaljon juttua kun muista. Osui vain otsikko silmään.
Ap
Saatanan lokkeilijat. Maksakaa itse, jos haluatte lukea. Miksi muiden pitäs teille ilmaiseksi se tänne kopioida, kun ovat itse siitä maksaneet.
Vierailija kirjoitti:
Saatanan lokkeilijat. Maksakaa itse, jos haluatte lukea. Miksi muiden pitäs teille ilmaiseksi se tänne kopioida, kun ovat itse siitä maksaneet.
Jollain saattaa olla myös se ilmainen kokeilujakso...
Kuka maksaa jostain iltalehdestä..
Miten se parisuhteeseen liittyvä ilmenee? Epäilen itsellänikin saattavan olla se. Myös muita pakkoajatuksia on. Tosin on myös ptsd.
Vierailija kirjoitti:
Miten se parisuhteeseen liittyvä ilmenee? Epäilen itsellänikin saattavan olla se. Myös muita pakkoajatuksia on. Tosin on myös ptsd.
Esim. Epäilee koko ajan omia tai puolison tunteita yms. Pelkää sairaalloisesti pettämistä jne
Ap siellä voi rekisteröityä ja saa sen kuukauden maksuttoman lukuoikeuden.
Avaa vaikka uusi sähköposti, jos et halua jollain omalla sähköpostillasi rekisteröityä.
Etsi tuolla hakusanalla muualta netistä. Jos aiheesta ei löydy muualta kuin Iltalehdestä, se on täysin turha.