Melkein 30-v: Pelkään etten löydä puolisoa ja saa lapsia
Täytin kesäkuun alussa 29 ja siitä lähtien ollut aivan kamala ahdistus päällä, että mitä jos jään koko loppuelämäkseni yksin enkä saavuta niitä asioita mitä haluaisin. Pelkään etten löydä hyvää kumppania jonka kanssa voisi hankkia lapsia, ja mitä jos kaikki onkin sitten myöhäistä. Tinderit ja muut eivät oikein houkuttele, enkä ole ketään metsästämässä väkisin. Pelkään olevani täysin tunnevammainen pölkky, kun en ole ihastunut keneenkään vuosikausiin. Koronakin on vaikuttanut mielialaan aika paljon kun on pitänyt yrittää opiskella pää pystyssä.
Pointtina varmaan tällä haen sitä, että miten olla oppia murehtimatta tulevaa ja sitä että mitä voi käydä ja mitä ei? :/
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Pelkosi on ihan aiheellinen. Olen nyt 39 enkä edelleenkään ole löytänyt ketään, ja luonnollisesti olen lapsetonkin siis. Viimeiset kymmenen vuotta menivät yhdessä hujauksessa ja nyt se aika on elämässä ohi.
Kerron tämän - en pelotellakseni - vaan kannustaakseni sinua toimimaan. Ole asian suhteen niin aktiivinen kuin vain voit. Älä hötkyile tai lähde kenen tahansa matkaan, mutta älä myöskään ujostele tai odottele.
Elämä on todella lyhyt.
Sama minulla, olen 38.
Sinne vain muiden joukkoon perseenmyyntisovellukseen tarjoamaan tyttöystäväpalveluja ja rahat pois
En tajua joitain alapeukuttajia. Jos joku antaa hyvät neuvot parin hankintaan, niin aina löytyy joku joka alapeukuttaa. Kysymys alapeukuttajille, haluatteko te AP:n parisuhteeseen, vai haluatteko hänen pysyvän sinkkuna koko loppuelämän, vai onko kyse taas joissain alapeukuissa vähän niinkuin "väärin autettu?"
Oletko nainen?