Selittäkää ihmeellinen ja kamala uneni!
Näin unta, jossa paitsi koin putoavani hissillä, myös tunsin tukehtuvani johonkin. Kun olin yskinyt ja haukkonut henkeäni, huomasin, että suustani tulee ulos jotain. Se oli iso keraaminen esine, joka näytti joko kauhalta tai jonkun kannun korvalta. Olin unessa hyvin ihmeissäni tästä ja kauhistelin, miten esine on voinut joutua sisääni. Pelkäsin myös tulisiko niitä lisää. En uskaltanut unessa kertoa tätä kenellekään, koska pelkäsin sen jotenkin oudosti liittyvän seksiin (?).
Taustatietoina: olen 32-vuotias naimisissa oleva nainen. Näen usein hyvin yksityiskohtaisia unia, jotka muistan hyvin aamulla. Pyrin usein myös käsittelemään uneni, jotta ne eivät jää häiritsemään alitajuntaani. Kertokaa te unista ymmärtävät, mitä tällainen ällöttävä ja outo uni voi tarkoittaa?
Kommentit (4)
Oksentaminen unessa tarkoittaa, että pyrit pääsemään eroon elämääsi tuhoavista tai sinua vahingoittavista asioista. Esineistä en tiedä, uskoisin, että idea on sama.
Hissikin viittaa seksuaalisuuteen mahdollisesti, samoin hullua kyllä, mulle tuli mieleen suusta ulos tulevasta ällöttävästä esineestä suihinotto...
Tukehtuminen varmaan tarkoittaa aikalailla sitä, mitä se onkin, siis tukehtumista asioihin, huoliin, velvollisuuksiin...
Putoaminen viittaa varhaislapsuuden tunnelmiin. Esineen oksentaminen ja seksuaalisviritteinen häpeä dissosioituun traumaan.
Minulla tuli ajatus,että voisiko se olla kuparikierukka.Oletko miettinyt lapsen saamista ja sitä onko ehkäisy oikein?