Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan liikkeistä

24.08.2006 |

Täällä yksi salaa vauvakuumeinen pohtii outoja tuntemuksiaan masussa, jotka tuntuvat täsmälleen samanlaisilta kutittavilta kuplilta kuin ensimmäistä lasta odottaessa siinä (muistaakseni) 17. viikon paikkeilla, kun vauvan liikkeet rupesivat tuntumaan. Raskaus olisi kyllä perin epätodennäköistä, mutta sitten taas olen saanut viime aikana painoakin kummasti lisää. Tähän asti olen pistänyt ne oluen ja grilliherkkujen piikkiin. Onko kenelläkään kokemusta tästä, että vaikkapa vaan suolen toiminta tuntuukin samalta kuin vauvan liikkeet? Kutittelua tuntuu siis koko vatsan alueella, alhaalla ja ylhäällä ja kyljissä. Että onko tässä nyt vaan oma toive niin voimakas, että alkaa tuntemaan ties mitä? Siis lähinnä itse uskon tähän selitykseen, sillä raskaustestinkin olen tehnyt ja kuukautisetkin ovat tulleet suht ajallaan.

Olisi kiva kuulla muilta vastaavista kokemuksista.

Katariina_pieni, 1v8kk tytön äiti

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti olla että olet raskaana mutta onko esim kuukautiset tulleet normaalisti? Kannattaa tehdä raskaustesti mutta aika pitkälle olisit päässyt ilman että olisit huomannut raskautta.

Vierailija
2/2 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, kuten tuossa kerroin, kuukautiset ovat tulleet suht ajallaan, edelliset parisen viikkoa sitten ja raskaustestinkin tein kolmisen viikkoa sitten ja negatiivista näytti. Että tosiaan aika ihmehän se olisi jos tässä raskaana olisin, mutta onhan näitäkin tapauksia jotka ovat menneet raskauden loppuvaiheessa mahakipujen takia lääkäriin tietämättään asiaintilaa ja päätyneetkin samalla reissulla synnyttämään.

Mutta aika merkillisiä ovat nämä kutinat ja hipaisut masussa, kun ensimmäisen kerran tunsin vastaavia ekaa lasta odottaessani ja ihan samalta tuntuu. Mutta mielihän voi tehdä tepposet, kun oikein jotain toivoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla