Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Whatsapp viesti tuntemattomalta

Vierailija
13.07.2014 |

Äsken tuli whatsappiini viesti tuntemattomasta numerosta. Profiilikuvassa näkyi olevan turkkilainen tms. Mies. Laittoi vain "Hi" ! Poistin keskustelun ja laitoin eston päälle. Mistä ihmeestä tämä tyyppi on saanut numeroni?? Kännykän numeroani en ole laittanut kuin esim. Hotellivarauksiin. Esim. Facessa ei ole kännyn numeroani. Onko muille käynyt vastaavaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi iiiik,pilluu se haluu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. No ei ole kyllä koskaan käynyt.

Vierailija
4/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Olisi kiva tietää, mistä ko. Heppu on numeroni saanut. Vai onko lähettänyt jonkun massapostauksen usealle numerolle?

Ap

Vierailija
5/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan monelle se wa-huijausviesti, joten ei ole mahdottimuus

Vierailija
6/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdottomuus.

5

Vierailija
7/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat olla jotain ns. Botteja ja viesti lähtee useaan numeroon.

Vierailija
8/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kanssa samaa mieltä. Ja miksi täällä alapeukutellaan ap:lle??

Vierailija
9/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:34"]Äsken tuli whatsappiini viesti tuntemattomasta numerosta. Profiilikuvassa näkyi olevan turkkilainen tms. Mies. Laittoi vain "Hi" ! Poistin keskustelun ja laitoin eston päälle. Mistä ihmeestä tämä tyyppi on saanut numeroni?? Kännykän numeroani en ole laittanut kuin esim. Hotellivarauksiin. Esim. Facessa ei ole kännyn numeroani. Onko muille käynyt vastaavaa?

[/quote]

Heiiii, helppoa!

Itse "naamioin" erään koodin puhelin numeroksi ja ta-daa! Numeron kohdalle ilmestyi jonkun "Janin" kuva ja päivitykset. Kaikki kaverit joiden numerot olen kännykkään laittanut ( joilla on wa) näkyvät suoraan "listalla".

Vierailija
10/22 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:34"]Äsken tuli whatsappiini viesti tuntemattomasta numerosta. Profiilikuvassa näkyi olevan turkkilainen tms. Mies. Laittoi vain "Hi" ! Poistin keskustelun ja laitoin eston päälle. Mistä ihmeestä tämä tyyppi on saanut numeroni?? Kännykän numeroani en ole laittanut kuin esim. Hotellivarauksiin. Esim. Facessa ei ole kännyn numeroani. Onko muille käynyt vastaavaa?

[/quote]

Heiiii, helppoa!

Itse "naamioin" erään koodin puhelin numeroksi ja ta-daa! Numeron kohdalle ilmestyi jonkun "Janin" kuva ja päivitykset. Kaikki kaverit joiden numerot olen kännykkään laittanut ( joilla on wa) näkyvät suoraan "listalla".

[/quote]

Siis mitä. En ymmärtänyt.

Ei ap

Vierailija
11/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä idiotismia täällä harjoitetaan. Itse asensin vasta whatsapin ja sovellus kaivoi todella vanhoja numeroita puhelimen sim-kortilta. Mulla on käytössä ikivanha liittymä ajalta esim jolloin noksun 3310 tallensi numerot myös kortille eikä puhelimen muistiin. Luulin vanhalla puhelimella jo poistaneeni nuo numerot mutta siellähän ne oli tallessa. Osalla vanhoja koulukavereita näytti olevan sovellus mutta henkilöt numeroiden takana tuntemattomia. Ulkomailla saattaa oll myös käytössä samoja numeroita kuin täällä mutta eri maan numerolla käsittääkseni voi olla ihan vahinko.

Vierailija
12/22 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli samanlainen viesti, enkä ole laittanut minnekään mun numeroo. Paras arvaus on että se on sellainen huijaus mitä on ollu liikkeellä viimeaikoina ja se on vaa randomisti valinnut jonkun numeron ja yrittäis jos vastais niin pyytää rahaa yms.

Vierailija
13/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää "en oo laittanu mun numeroo mihinkään" -jutut on lööperiä. Jokainen meistä on kirjotellut numeronsa milloin mihinkäkin.

Vierailija
14/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mistään saanut numeroasi. Tietokone arpoo liudan numeroyhdistelmiä ja kaikkiin menee viesti oli niiden toisessa päässä oikeaa liittymää tai ei, ne on huijauksia ja toimit aivan oikein. 

Vierailija
15/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan väärä numero?

Mulla oli joskus treffit sovittuna serkkuni kanssa. Laitoin viestiä että "jihuu, täällä ollaan, kohta nähdään <3!!!".

Ihmettelin kun viesti luettiin, eikä vastausta enkä saanut yhteyttä enää.

Tallennetussa numerossa oli viimeinen numero väärin. Laitoin pahoitteluviestin tuohon väärään numeroon, mutta oli estänyt heti. Toivottavasti en aiheuttanut kenellekään hämminkiä 😬

Vierailija
16/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan te tähän nyt vastailette, 8 vuotta vanha ketju...

Vierailija
17/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kans tommosen.

Vastasin siihen dicpicilläni.

Nykyään olemme ihanasti rekisteröidyssä parisuhteessa.

Vierailija
18/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijausbotti näitä on nyt liikkeellä ja random numerolistoihin lähtee, ei siis välttämättä ole saanut numeroasi mistään. Numerosarja vaan sattui olemaan roskapostitus listalla.

Vierailija
19/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö turkkilaisuus päällepäin?

Vierailija
20/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otan vaikka oman puhelinnumeroni ja lähden kasvattamaan lukua viimeisestä numerosta ylös/alaspäin ja laitan jokaiselle viestin niin eiköhän vastaan tule hyvin monta "oikeaa" numeroa. Tällä tavalla varmasti viesti tulee myös aplle.

Tai siis tietokoneohjelmasta tuo tehdään automaatilla.

Ei niitä numeroita tarvitse mistään hakea, varastaa tai hakkeroida erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä