Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpa olisin raskaana!

Vierailija
13.07.2014 |

Toivon niin, että olisin raskaana. Pitää vielä pari viikkoa odotella, että saan tietää, olenko vai enkö. Onko muita samassa tilanteessa? :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan!

Vierailija
2/11 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No periaattessa...olen 99% varma että olen raskaana mutta en ole vielä tehnyt testiä, huomenna käyn hakemassa...mutta se 1% jos en olekkaan, sitten vois vähän mietityttää mikä vaivaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon/pelkään.... Kolmas olisi tulossa. Haluan, mutta samalla pelottaa.
Jos nyt olisin raskaana olisin rv3+2, olen jo kahdesti plussannut näin aikaisessa vaiheessa ja mietinkin että koska olen malttamaton ja utelias niin kävisin huomenna hakemassa jo tutut, turvalliset ja tähän saakka ainakin luotettavat Pregcheck-liuskat Cittarista....

Vierailija
4/11 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:01"]

Onnea matkaan!

[/quote]

 

Kiitos! :)

 

Vierailija
5/11 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpa et olisi

Vierailija
6/11 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa täälläkin! Ovis oli testin mukaan eilen ja nyt sitten edessä piinaavat pari viikkoa. Pikku kakkosta kuumeillaan, hormonit heittäneet kuperkeikkaa+vuotohäiriöitä synnytyksen jälkeen ja yritystä takana yhteensä jo 6kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on "kunpa", ei "kumpa".

Vierailija
8/11 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:04"]

kumpa et olisi

[/quote]

 

Miksi?

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:17"]

Samassa tilanteessa täälläkin! Ovis oli testin mukaan eilen ja nyt sitten edessä piinaavat pari viikkoa. Pikku kakkosta kuumeillaan, hormonit heittäneet kuperkeikkaa+vuotohäiriöitä synnytyksen jälkeen ja yritystä takana yhteensä jo 6kk.

[/quote]

 

Mekin yritetään toista lasta. :) Kolmas kerta nyt menossa, jospa se sanoisi toden... 

Ap

 

Vierailija
10/11 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista lasta täälläkin yritämme! Toivottavasti pian tärppäisi, mulla on vauvakuume :) Toivotaan, että olisit raskaana Ap <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:25"]

Toista lasta täälläkin yritämme! Toivottavasti pian tärppäisi, mulla on vauvakuume :) Toivotaan, että olisit raskaana Ap <3

[/quote]

 

Kiitos, toivottavasti teilläkin tärppäisi pian! :)

Ap