Kumpa olisin raskaana!
Toivon niin, että olisin raskaana. Pitää vielä pari viikkoa odotella, että saan tietää, olenko vai enkö. Onko muita samassa tilanteessa? :)
Kommentit (11)
No periaattessa...olen 99% varma että olen raskaana mutta en ole vielä tehnyt testiä, huomenna käyn hakemassa...mutta se 1% jos en olekkaan, sitten vois vähän mietityttää mikä vaivaa..
Toivon/pelkään.... Kolmas olisi tulossa. Haluan, mutta samalla pelottaa.
Jos nyt olisin raskaana olisin rv3+2, olen jo kahdesti plussannut näin aikaisessa vaiheessa ja mietinkin että koska olen malttamaton ja utelias niin kävisin huomenna hakemassa jo tutut, turvalliset ja tähän saakka ainakin luotettavat Pregcheck-liuskat Cittarista....
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:01"]
Onnea matkaan!
[/quote]
Kiitos! :)
Samassa tilanteessa täälläkin! Ovis oli testin mukaan eilen ja nyt sitten edessä piinaavat pari viikkoa. Pikku kakkosta kuumeillaan, hormonit heittäneet kuperkeikkaa+vuotohäiriöitä synnytyksen jälkeen ja yritystä takana yhteensä jo 6kk.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:04"]
kumpa et olisi
[/quote]
Miksi?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:17"]
Samassa tilanteessa täälläkin! Ovis oli testin mukaan eilen ja nyt sitten edessä piinaavat pari viikkoa. Pikku kakkosta kuumeillaan, hormonit heittäneet kuperkeikkaa+vuotohäiriöitä synnytyksen jälkeen ja yritystä takana yhteensä jo 6kk.
[/quote]
Mekin yritetään toista lasta. :) Kolmas kerta nyt menossa, jospa se sanoisi toden...
Ap
Toista lasta täälläkin yritämme! Toivottavasti pian tärppäisi, mulla on vauvakuume :) Toivotaan, että olisit raskaana Ap <3
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:25"]
Toista lasta täälläkin yritämme! Toivottavasti pian tärppäisi, mulla on vauvakuume :) Toivotaan, että olisit raskaana Ap <3
[/quote]
Kiitos, toivottavasti teilläkin tärppäisi pian! :)
Ap
Onnea matkaan!