Onko täällä muita, joilla ei ole läheisiä ihmisiä yhtään?
Minulla on mies, mutta sellaista "minun ihmistä" ei ole. Ei ystäviä, ei välejä vanhempiin eikä sukulaisia. Jos mies jättäisi minut, olisin aivan yksin eikä olisi ketään kenelle voisin soittaa.
Kommentit (10)
MInä, oma valintani. En siedfä moniakaan ihmisiä
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 12:37"]
Minulla on mies, mutta sellaista "minun ihmistä" ei ole. Ei ystäviä, ei välejä vanhempiin eikä sukulaisia. Jos mies jättäisi minut, olisin aivan yksin eikä olisi ketään kenelle voisin soittaa.
[/quote]
No, mulla ei oo sitä miestäkään.
No...on minulla tosiaan mies ja 2 lasta ja 1 kaveri.
Mutta jos mies kuolisi niin jäisi lapset ja tuo 1 kaveri jonka kanssa en paljoakaan tekemisissä ole, ei nähdä edes vuosittain.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 12:43"]
Miksi välejä ei vanhempiin?
[/quote]
Äiti on rappio-alkoholisti, isä meni uusiin naimisiin kun olin teini ja kun en hyväksynyt äitipuolen huonoa kohtelua, sain lähteä. Sukulaisia ei kiinnosta minun asiani. Ap.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 12:37"]
Minulla on mies, mutta sellaista "minun ihmistä" ei ole. Ei ystäviä, ei välejä vanhempiin eikä sukulaisia. Jos mies jättäisi minut, olisin aivan yksin eikä olisi ketään kenelle voisin soittaa.
[/quote]
No, onhan sulla läheinen ihminen!
Ei minullakaan ole kuin mies ja lapsi. Mies on paras ystäväni, ja jos hän jättäisi tai vaikka kuolisi, olisin todella yksin. Lapsi on aika pieni vielä.
Onhan meitä! Lapsuuden-/opiskelukaverit asuu toisella puolella Suomea, ei miestä, aika etäiset yhteydet sukuun/perheeseen. Onneksi sentään hyvän päivän tuttuja ja työkavereita löytyy kyllä, vaikka eihän ne korvaa ns. läheistä ihmistä...
Minulla on vain puoliso ja lapsi, kaverit hylkäsivät kauan sitten, ainoat vieraat kodissamme olleet viimeisen kuuden vuoden aikana sukulaisia ja puolison kavereita...