Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita, joilla ei ole läheisiä ihmisiä yhtään?

Vierailija
18.06.2014 |

Minulla on mies, mutta sellaista "minun ihmistä" ei ole. Ei ystäviä, ei välejä vanhempiin eikä sukulaisia. Jos mies jättäisi minut, olisin aivan yksin eikä olisi ketään kenelle voisin soittaa. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain puoliso ja lapsi, kaverit hylkäsivät kauan sitten, ainoat vieraat kodissamme olleet viimeisen kuuden vuoden aikana sukulaisia ja puolison kavereita...

Vierailija
2/10 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä, oma valintani. En siedfä moniakaan ihmisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 12:37"]

Minulla on mies, mutta sellaista "minun ihmistä" ei ole. Ei ystäviä, ei välejä vanhempiin eikä sukulaisia. Jos mies jättäisi minut, olisin aivan yksin eikä olisi ketään kenelle voisin soittaa. 

[/quote]

 

No, mulla ei oo sitä miestäkään.

Vierailija
4/10 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No...on minulla tosiaan mies ja 2 lasta ja 1 kaveri.

 

Mutta jos mies kuolisi niin jäisi lapset ja tuo 1 kaveri jonka kanssa en paljoakaan tekemisissä ole, ei nähdä edes vuosittain.

 

 

Vierailija
5/10 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi välejä ei vanhempiin?

Vierailija
6/10 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 12:43"]

Miksi välejä ei vanhempiin?

[/quote]

 

Äiti on rappio-alkoholisti, isä meni uusiin naimisiin kun olin teini ja kun en hyväksynyt äitipuolen huonoa kohtelua, sain lähteä. Sukulaisia ei kiinnosta minun asiani. Ap.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Vierailija
8/10 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 12:37"]

Minulla on mies, mutta sellaista "minun ihmistä" ei ole. Ei ystäviä, ei välejä vanhempiin eikä sukulaisia. Jos mies jättäisi minut, olisin aivan yksin eikä olisi ketään kenelle voisin soittaa. 

[/quote]

 

No, onhan sulla läheinen ihminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole kuin mies ja lapsi. Mies on paras ystäväni, ja jos hän jättäisi tai vaikka kuolisi, olisin todella yksin. Lapsi on aika pieni vielä.

Vierailija
10/10 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä! Lapsuuden-/opiskelukaverit asuu toisella puolella Suomea, ei miestä, aika etäiset yhteydet sukuun/perheeseen. Onneksi sentään hyvän päivän tuttuja ja työkavereita löytyy kyllä, vaikka eihän ne korvaa ns. läheistä ihmistä...