aiheuttaako teillä jokin tietty ruoka/lisäaine yms. migreeniä?
Millä tavalla osasitte yhdistää, jos kyseessä on jokin normaali miltei jokapäiväiseen ruokavalioon sisältyvä aine?
Kiitos :)
Kommentit (25)
Mulla ainakin maissi, vanilja, cayenne, curry ja pari muuta maustetta aiheuttavat migreenin. Eivät tosin aina. Migreenin tuleminen riippuu myös olosuhteista. Jos on väsynyt, kirkas ilma ja stressiä, niin se iskee helpoiten.
Lääkäri sanoi mulle, että migreeniä saa väitettyä syömällä terveellisesti ja säännöllisesti, nukkumalla paljon, välttämällä stressiä ja harrastamalla korkean sykkeen liikuntaa.
Mä en oo huomannu et mistään ruoka-aineesta tulis, mutta mun täytyy ttyynyt asetella tarkasti iltaisin että niska ei mee yhtään väärään asentoon, muuten iskee migreeni.
Kananmuna ja pähkinät aiheuttaa.
Mulla on ollut tosi paha migreeni joka rajoittanut elämää
mutta nyt ihmetten kun on paha stressitilanne ollut niin yhtään ei ole migreeni vaivannut, pari on ollut ja ne mennyt ihan buranalla ja sumatriptaanilla ohi. Mulle taitaa sopia stressi =)
Hei, jos vain raakaravinto on turvallista, niin on ihan mahdollista, että reagoit natriumglutamaattiin eli E621:een. Sitä on useimmissa eineksissä, makkaroissa ja ties missä.
arominvahventeella "maustetut" perunalastut