Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksatte puolisonne työttömyyttä?

Vierailija
13.07.2014 |

Itse en millään enää jaksa. Mies ollut työttömänä kaksi vuotta ja aina vaan jatkuu. Hakee kyllä koko ajan töitä, mutta ei saa. Ikääkin jo reilusti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Masentaa vaan. Nyt pari työhaastattelua ollut mutta joku muu aina valittu. Pieni toivonkipinä välillä syttyy mutta aikalailla tuntuu että usko loppuu tähän hommaan. Mies masentuu ja itse mietin että miks mun elämässä piti käydä näin.

Vierailija
2/5 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on kestää, koska se ei ole miehen vika. Ja hakee töitä koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse työtön. Jatkuva haku päällä. Pidän mieheni onnellisena parhaani mukaan tilanteessa. Olen luvannut tehdä ihan kaikki kotihommat ja teen hänen pyynnöstä eri kodin hankintoja yms. Hyvin toimii ja mies sanoikin pelkäävänsä aikaa jolloin pääsen töihin ja hän joutuu osallistumaan kotitöihin 50/50.

Vierailija
4/5 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama jaksamisongelma. Tai kateutta tämä kai eniten on. Mies ja lapset tekee kaikkea kivaa, kotihommat jää hoitamatta, ja mä tuun kymmenen tunnin työpäivän jälkeen himaan joka on kuin pommin jäljeltä: Mut hei, oonhan mä tehnyt ruokaa, sanoo mies!!

Vierailija
5/5 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 22:24"]

Meillä sama. Masentaa vaan. Nyt pari työhaastattelua ollut mutta joku muu aina valittu. Pieni toivonkipinä välillä syttyy mutta aikalailla tuntuu että usko loppuu tähän hommaan. Mies masentuu ja itse mietin että miks mun elämässä piti käydä näin.

[/quote]

Onko alkoholi tullut kuvoihin masentuessaan? Meillä kaljottelee tylsyyttään ja itse en kestä humalaista ihmistä kotona örisemässä. t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi