Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaksoisraskaudesta asiaa !

Vierailija
13.07.2014 |

Hei kaikki olisi kiva kuulla kokemuksianne kaksoisraskauden oireista yms. tein raskaustestin rv 4? (tein neljätestiä) kaikkiin testeihin tuli samantien 2 viivaa ja yhtä tummat jopa tummempi se testiviiva. Oireista sen verran väsymys aivan tajuton oksettaa kokoajan tissit kipeet, pissalla käyn noin tunnin välein. kamala olo kokoajan. ja rv 4+5 vasta :o entiedä kuvittelenko että kaksoset voisi olla. mutta miten näin alussa voi olla jo tällästä. kertoo että millasta oli teillä kun odotitte kaksosia. :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole takeita, että kaksosia odottaisit :)

Vierailija
2/8 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin ... Kaksos ei kaksois , ne ei ole kopioita ! Kaksosten äitinä voin sanoa ettei ne testit mitään kaksosista tiedä .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä sä ajattelit noilla viikoilla, että on kaksosraskaus? :D Ei tuo nyt ihan vielä tuplia varmista. Onko teillä suvussa kaksosia?

Vierailija
4/8 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua ap, voihan siellä useampikin sikiö olla. Mun kaksosraskaus oli lähes oireeton.

Vierailija
5/8 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kolmoseaskaudessa oli vähemmän alkuoireita kuin silloin, kun odotin vain yhtä.

Vierailija
6/8 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaksosraskaudessa voimakkaammat oireet. Oli helpotus kuulla että kaksoset tulos eikä mitään vikaa missään.

Vierailija
7/8 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla todettiin ultrassa rv. 6+9 että odotan kaksosia. Pahoinvointi alkoi vasta viikon kuluttua tuosta.

Vierailija
8/8 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin kaksosia raskausviikolla 16 ennen kuin sain tietää, että tuplat tulossa eli vasta ultrassa näkyivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän