Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aurikatariina ja jopa 16 tunnin siivous tuntemattomalle - ilmaiseksi

Vierailija
08.07.2021 |

Aurikatariina on tiktok (seuraajia 3 miljoonaa) ja some-ilmiö, mikä syntyi siitä että Auri ilmoitti siivoavansa -ilmaiseksi- vaativia siivouskohteita.
Hän on auttanut esimerkiksi vanhuksia siivoamaan asuntonsa puhtaaksi ja terveelliseksi asua, mutta myös "seuraajiensa" eli kannattajiensa koteja.

Siivouskohteista , ennen ja jälkeen, löytyy youtubesta videoita ja vinkkejä kuinka siivota kotejaan.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä maksan mielelläni Aurikatariinalle, jos tulee joskus minun luo siivoamaan. Siistijän työ on ihan liian aliarvostettua työn raskauteen nähden. En ikinä voisi teettää kenelläkään tällaista ilmaiseksi.

Tämä Aurijatariinahan auttoi vanhuksia joilla ei ollut varaa maksaa siivouksista ja siivosi tuntikausia heidän kotinsa hienoon kuntoon.

Se idea hänellä oli juuri tämä että auttaa.

Sitä kautta menestyi ja hyvä niin !

Vierailija
22/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan pyyteettömästi tosiaan toisia auttaa, tosi hyvä juttu, mutta usein näiden videoiden vastaan tullessa mietin, onko asunnon omistajalta kysytty kuvaukseen lupaa. Olen useamman kerran häneltä tästä kysynytkin, mutta en ole saanut vastausta. Itse en haluaisi, että asuntoani esiteltäisiin tuossa kunnossa koko Suomelle, vaikka en noita asukkaita mitenkään tuomitsekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa edellisellä vidella nuoren parin koti.

Oikeasti. Mikä sikolätti.

Ja tottakai --2 kissaa siellä ja ilmeisesti jokin pienempi lemmikki koska terraario!

Toinen siivoavista naisista sen verran fiksu että lahjoitti puhdasta kissanhiekkaa tähän siivouskohteeseen.

Kyllä hiljaiseksi veti että miten helkkarissa ei ole tehty eläinsuojeluilmoituksia nuoresta parista.

Heh heh vaan heh heh. Lemmikit eläneet tyyliin hällä väliä-kaatopaikalla.

No en usko, että asialle oikeasti naureskelee, vaan pyrkii olemaan tuomitsematta ihmisten tilanteita. Näin ihmisten on helpompi lähestyä häntä, ja saada sitä siivousapuakin. Kukapa tietää, josko se olisi sysäys parempaa päin. 

Tietenkään ei ole oikein että eläimet elää kaatopaikalla, mutta tässä myös autetaan niidenkin tilannetta. Vaatii paljon että uskaltaa ottaa apua edes vastaan. 

Vierailija
24/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihan pyyteettömästi tosiaan toisia auttaa, tosi hyvä juttu, mutta usein näiden videoiden vastaan tullessa mietin, onko asunnon omistajalta kysytty kuvaukseen lupaa. Olen useamman kerran häneltä tästä kysynytkin, mutta en ole saanut vastausta. Itse en haluaisi, että asuntoani esiteltäisiin tuossa kunnossa koko Suomelle, vaikka en noita asukkaita mitenkään tuomitsekaan.

On tämän todistanut, olikohan jonkun videon lopussa, vai tiktokissa. Näistä sovitaan jo etukäteen kirjallisesti. 

Vierailija
25/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua säälittää ja hirvittää noissa kaaoskämpissä se, että aina omistajalla/omistajilla on joku elukka!! Jos ei saa pidettyä siisteydestä huolta, eläin pitäis antaa parempaan kotiin.

Toivottavasti videoiden tekijä ilmoittaa eläinten oloista oikealle taholle/ seuraa itse heidän hyvinvointiaan. Musta hänellä on velvollisuus puuttua asiaan.

Vierailija
26/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun joku tulisi meillekin siivoamaan.

Sitä odotellessasi. Siivoa itse sotkusi , vetelys.

Vierailija
27/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tekisin mielelläni samaa, että menisin tuntemattomien luo siivoamaan vaikka kahvipakettipalkalla. Rakastan siivoamista, mutta omaa kotia ei voi loputtomiin siivota kun sotkua ei kerry tarpeeksi nopeasti. En vain keksi, miten sen voisi toteuttaa turvallisesti ja järkevästi. 

Täällä olisi sulle melkoinen projekti, mutta enhän mä kehtaisi tänne vierasta ihmistä päästää siivoamaan :)

Tämäpä just, sinä et kehtaa päästää vierasta ihmistä kotiisi ja minä en uskaltaisi mennä vieraan ihmisen kotiin ilman turvatoimenpiteitä :D Täytyy tyytyä nuohoamaan omia nurkkia tai tarjoutua avuksi naapureille...

Vierailija
28/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi siivousvideo teki Aurista siivousalan asiantuntijan. Vielä kun ottaisi vaatteita pois niin..

Hänellä on siivousalan yritys. 

Vierailija
29/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että ei lainkaan huomioida tuota hyväntekijä joka tuo aineet.

Ovatko sitten aineissa koko porukka, asunto näyttää kamankäyttäjännluukulta. Aamulla voivat Olle ihmeissään että missä heräävät mutta jo iltapäivällä melko sotkuista alkaa olla. Kokeileppa itse että kaiken sotket ja kun jotain otat käteesi ja kun et enää tarvitse niin lasket likaisena lattialle.

Kyllä, myös ammattimaisia sotkijoita löytyy mutta heistäpä ei tehdä videoita!

Vierailija
30/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kiva katsoa hyväntuulista Auria :) ja kämppä on oikeasti noin sotkuinen eikä käsketä elää kuin porsas 3kk ennen kuvauksia niinkuin Sillä siisti -sarjassa

Vierailija
31/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tekisin mielelläni samaa, että menisin tuntemattomien luo siivoamaan vaikka kahvipakettipalkalla. Rakastan siivoamista, mutta omaa kotia ei voi loputtomiin siivota kun sotkua ei kerry tarpeeksi nopeasti. En vain keksi, miten sen voisi toteuttaa turvallisesti ja järkevästi. 

Siivousfirmaan töihin, mars  mars.

Mitä ahkerammin haluaa siivouskeikkoja, sitä enemmän tienaa.

Ja mikä tärkeää : ammattimaisilla välineillä ja puhdistusaineilla.

Vierailija
32/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas kiva katsoa hyväntuulista Auria :) ja kämppä on oikeasti noin sotkuinen eikä käsketä elää kuin porsas 3kk ennen kuvauksia niinkuin Sillä siisti -sarjassa"

Totta.

Aurin siivoamat kämpät ovat todellsisia eikä mitään lavastettuja.

Huomaa siitäkin että lika piintynyt pitkältä ajalta pintoihin ja roskaläjät kertyneet peittäen lattiat , jne.

Miten nuo asukkaat tekee tarpeensa ja valmistaa ruokansa kun kaikki pinnat lian ja sotkun peitossa. Missä he nukkuvat?

Vierailija
33/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auri on ihan mahtava. Sen kyllä sanon tuon videon nähtyäni ja uskon, että videota on leikattu ja siksi järjestys näyttää väärältä, mutta kun siivotaan likaisia kohteita ja käytetään samoja hanskoja ja siivousvälineita, niin järjestyksen pitäisi aina olla puhtaasta likaiseen.

Vierailija
34/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se olisi laillistakaan, kuvata(saati julkaista) ilman lupaa toisen kotona. :D

Vierailija
35/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hyvää Korona-ajasta: siivosala nousi hygienian korostumisen myötä vihdoin arvostukseen.

Alkaa olla jo trendikästä.

Vierailija
36/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se olisi laillistakaan, kuvata(saati julkaista) ilman lupaa toisen kotona. :D

Jos siellä vanhuksia on niin heille ei ehkä ole aina niin selvää, kuinka se voi vaikuttaa.

Somemyrsky kyllä nousee aina jostakin, jos siellä nyt tapahtuu jotakin luvatonta.

Vierailija
37/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sen kyllä sanon tuon videon nähtyäni ja uskon, että videota on leikattu ja siksi järjestys näyttää väärältä, mutta kun siivotaan likaisia kohteita ja käytetään samoja hanskoja ja siivousvälineita, niin järjestyksen pitäisi aina olla puhtaasta likaiseen."

Tottakai videota on editoitu eli leikattu.

Kuka katsoo esimerkiksi 16 tuntia kestävää siivousta putkeen?

Vierailija
38/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivousfirmaan töihin, mars  mars.

Mitä ahkerammin haluaa siivouskeikkoja, sitä enemmän tienaa.

Ja mikä tärkeää : ammattimaisilla välineillä ja puhdistusaineilla.

Minulla on hyväpalkkainen päivätyö, en aio vaihtaa sitä huonosti palkattuun ja työoloiltaan epävakaaseen siivousalaan.

Vierailija
39/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siellä vanhuksia on niin heille ei ehkä ole aina niin selvää, kuinka se voi vaikuttaa.

Somemyrsky kyllä nousee aina jostakin, jos siellä nyt tapahtuu jotakin luvatonta.

Vanhusten osalta on usein joko vanhuksen oma lapsi/lapsenlapsi, tai muu sukulainen ottanut Auriin yhteyttä. 

Vierailija
40/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täällä olisi sulle melkoinen projekti, mutta enhän mä kehtaisi tänne vierasta ihmistä päästää siivoamaan :)"

Nosta peppu netin äärestä ja mene kuule siivoamaan melkoinen projektisi.

Kehtaisitko oikeasti sillä aikaa istua netin ääressä vauvapalstalla, kun ventovieras siivoaisi sotkusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän