Verorahat
Kohta taas loma alkaa olla lopuillaan ja lähdetään painamaan kuvainnollisesti sanoen pehva verillä duunia, että saadaan verorahoja kasaan esim. sinulle, joka makaat siellä kotona ja kiiikutat mukelosi päiväkotiin. Yhden tenavan hoito päiväkodissa maksaa yhteiskunnalle 1100 euroa/kk, mikä tekee 5 vuodessa 60.000 euroa. Ja tietty tämä sakki lisääntyy kuin kanit, joten hyvässä lykyssä he tekevät yhteiskunnalle pelkästä päivähoidosta noin 180.000 euron laskun. Ja sitten työttömyys- ja sossutuet, niin olette laskuttaneet tätä yhteiskuntaa vähintään puolella miljoonalla eurolla. Ja panos yhteiskunnalle = NOLLA euroa. Ja tenavistanne ei tule koskaan veronmaksajia tähän yhteiskuntaan, jos te ette sitä ole. Köyhyys ja tyhmyys näet periytyy. Mielelläni tuen esim. terveydenhoitoa, mutta en teitä. KIITOS vaan!
Kommentit (6)
Ja sit valitetaan, kun lapsilisä vähän pienenee.
Kyllä tälle sakille pitäisi ryhtyä opettamaan ns. kustannustietoisuutta ja vastuuta omasta toiminnasta. Mitä järkeä on lisääntyä, jos ei ole taloudellisia resursseja kasvataa lapsia? Ymmärrän, että elämässä voi sattua mitä vain, mutta että JO lähtötilanteessa täysin persaukiset alkavat tehdä tenavia tuutin täydeltä, Eikä käy edes mielessä, että kuka heidät elättää. Valtion pussi EI ole pohjaton. Ja miettikää vielä sitä, että ei tule menemään 10 vuotta, niin koulutus maksaa meilläkin. Siinäpä sitten on sormi siellä, kun ne harvat, joilla olisi älyn lahoja, eivät voi mennä opiskelemaan, kun vanhemmilla ei ole rahaa maksaa opintomaksuja ja sisaruksia on tehty liikaa. Mahtavat kiittää teitä.
Kuuntelin bussilla naisten välistä keskustelua. Toinen tuumasi, että en mää kyllä jaksais, jos en voisi viedä lapsia päivähoitoon. Mieskin on kiukkuinen kuin ampiainen, jos lapset pyörivät koko päivän jaloissa. Näin saamme kumpikin omaa aikaa. Olin pudota penkiltäni. Palasin näet töistä. Minulla oli työmatkoineen 11 tunnin työpäivä. Ja tätä on ollut muutama kymmenen vuotta.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:01"]
Kuuntelin bussilla naisten välistä keskustelua. Toinen tuumasi, että en mää kyllä jaksais, jos en voisi viedä lapsia päivähoitoon. Mieskin on kiukkuinen kuin ampiainen, jos lapset pyörivät koko päivän jaloissa. Näin saamme kumpikin omaa aikaa. Olin pudota penkiltäni. Palasin näet töistä. Minulla oli työmatkoineen 11 tunnin työpäivä. Ja tätä on ollut muutama kymmenen vuotta.
[/quote]
LISÄYS: ja toinen järjen jättiläinen tuumasi, että hänen laskettu aika on silloin ja silloin. Ja kyseli, miten sossua kannattsaa lähestyä, kun lapsia on sitten yksi lisää. PRKL!
AP taitaa vastailla itse itselleen.
Sikiäminen on niin kivaa, kun ei ole pollaa annettu miettiä, miten tuotokset elätetään.