Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän puutarhatontut ovat pärjäilleet helteessä?

Vierailija
08.07.2021 |

?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin. Olen antanut niille luvan hengailla varjossa ja nojailla lapioon aina tarvittaessa. Halutessaan saavat siirtyä pihalammen ääreen vilvoittelemaan kerran tunnissa vartin ajaksi. Vähän ovat nurisseet siitä, että hiippalakkia pitää pitää tällaiselle helteellä ja eikö saisi vaihtaa vaikka lippikseen ja kevyempiin vaatteisiin, mutta pukukoodista olen kyllä toistaiseksi vaatinut pitämään kiinni. Katsotaan sitten, jos helteet tästä vielä jatkuvat - kai se on pakko jossain vaiheessa antaa lupa vaihtaa shortseihin ja t-paitaan sekä kevyempään lakkiin, etteivät sula.

Vierailija
2/13 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole valittaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhatonttujen Vapautus Rintama (PVR) vapauttaa kaikki kohtaamansa tontut julmien ihmisten puutarhoista ja palauttaa ne metsään luontaiseen ympäristöön. 

Vierailija
4/13 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ryypänneet alasti. Kauheen näköstä kun harmaapartaset nysämulkut kirmaa toistensa perässä.

Vierailija
5/13 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on ryypänneet alasti. Kauheen näköstä kun harmaapartaset nysämulkut kirmaa toistensa perässä.

Sama täällä. Onneks yksi on jo hukkunut lintujen juoma-altaaseen.

Vierailija
6/13 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vapautin omani, ei ole enää näkynyt.

Vierailija
7/13 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ovat jo pystyynkuolleet.

Vierailija
8/13 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhatontut kun ovat lämpimistä maista syntyjään olen systamaattisesti kutsunut niitä kokoon samaan kuljetukseen takaisin synnyinseuduilleen. Koskettavia hetkiä!

Vierailija
9/13 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan nuo örveltää ja säikyttelee kesän vanhoja jäniksenpoikia. Yksi jäi melkein ruohonleikkurin alle kun suivaannuin ja ajatin, mutta pääsi karkuun juopon tuurilla.

Vierailija
10/13 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mieheni vai? No, olen säännöllisin väliajoin antanut hänelle nestettä. Ruokaa saa vaan kerran päivässä, ja alkoholia kerran vuodessa. Olen sanonut hänelle ettei riisu vaatteitaan, eikä saa mennä naapurin rouvan luokse "kahvia" kerjäämään. Hyvin on yleensä tuo tonttuni suostuvainen ja hiljainen ja aina samaa mieltä kanssani.

Vierailija
11/13 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottavat tyypit haalii kammottavia tonttuja pihoilleen.

Vierailija
12/13 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mieheni vai? No, olen säännöllisin väliajoin antanut hänelle nestettä. Ruokaa saa vaan kerran päivässä, ja alkoholia kerran vuodessa. Olen sanonut hänelle ettei riisu vaatteitaan, eikä saa mennä naapurin rouvan luokse "kahvia" kerjäämään. Hyvin on yleensä tuo tonttuni suostuvainen ja hiljainen ja aina samaa mieltä kanssani.

Hehehe palstan vanhin vitsi höhöhö ihan tikahdun nauruun vertasit miestäsi kontekstiin X. Kyllä nyt Reiskan kanssa naurattaa loppupäivä.

:D

Vierailija
13/13 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään ihan hyvin puutarhan varjoisissa ja tuulisissa osissa, joihin vaimokaan ei näe ikkunoista. Ystävällinen naapuri tuo joka päivä "virvokkeita" aidan yli ja pari kertaa päivässä oma rouva tarjoaa jotain terveellistä safkaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän