Mitä teet juuri nyt? Samalla kuin olet täällä..
Minä syön viinirypäileitä 4v tyttäreni kanssa ja katson lasten elokuvaa. Toinen lapseni nukkuu päiväunia. Mies lenkillä. :)
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 14:29"]Juon viinaa ja koskettelen penistäni.
[/quote]
Täällä sama meno tosi viina vaihtui keskariksi kun ei vielä tähän aikaan viitsi hirveesti votkaa juoda
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 14:29"]
Juon viinaa ja koskettelen penistäni.
[/quote]
Jaahas...
[/quote]
Mitä jaahas? Tässä kysyttiin, mitä teen juuri nyt ja kerroin sen. Onko jotain urputtamista?
[/quote]
Mietin vaan... VAUVA-lehden keskustelupalstalla. Sääliksi käy lassukkaa.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 14:33"]
Just nyt juon aamukahvia ja koetan heräillä.
[/quote]
Ja lapset ties missä hunningolla?
[/quote]
Ehkä tän kirjoittaja on lapseton?? Niin kuin minäkin. /14
[/quote]
Juu, olen lapseton. Katsottiin eilen peliä, ja sen jälkeen ei huvittanut nukkua. Eipä onnistuisi lasten kanssa tällainen. -11
Seuraan 17vuotiaan pakkaamista. Lähtee huomenna Englantiin.
Maataan miehen kanssa sängyssä ja kumpikin näprää puhelinta.:D
[/quote]
Kannattaisko siel näprätä jotakin muuta kuin puhelinta ;)
Muka pakkaan lasten ja omia kamoja lomamatkaa varten, vaikka oikeasti homma edistyisi paljon nopeammin, ellen roikkuisi samalla koneella.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 15:04"]
Maataan miehen kanssa sängyssä ja kumpikin näprää puhelinta.:D
[/quote]
Kannattaisko siel näprätä jotakin muuta kuin puhelinta ;)
[/quote]
molemmat katselee uusia tinder matchejaan
Askartelen lapsen synttäri kutsuja, vauva päiväunilla ja muut lapset leikkivät huoneissaan. Taitaa olla naapurinkin mukelo siellä touhuissa mukana. Mies pesee pihalla mun autoa!
Teen manikyyriä, viilailen ja lopuksi lakkaan uudella helmiäisvaaleanpunaisella lakalla. :)
Seuraan nouseeko sade mereltä vai jääkö muutamaan pisaraan.
Imetän 1kk ikäistä vauvaa, syön popcorneja, kuuntelen radiota ja odotan, että mies sais tiskattua ja keitettyä kahvia, että päästäis herkuttelemaan mun tekemällä kääretortulla.. Lapset tuli ulkoa jo kyselemään kääretorttua.
Saan samalla tässä siivouspyrähdyksiä, 2 koneellista pessyt ja ripustanut, tiskannut, imuroinut jne. Kohta on koti kunnossa ja aina pyrähdyksen jälkeen tulen tähän katsomaan mitäs tänne tänään kuuluu :)
Katson ihan parasta tv-sarjaa ykkösellä uusintana. Muksut on mummilla ja mies duunissa. Itselläni aikaa vai ITSELLENI, ihanaa. Illalla katsotaan fudista ihan kahdestaa ja varmaan tehdään kaikkea kivaa sen ohella:)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 14:29"]
Juon viinaa ja koskettelen penistäni.
[/quote]
Jaahas...
[/quote]
Mitä jaahas? Tässä kysyttiin, mitä teen juuri nyt ja kerroin sen. Onko jotain urputtamista?