Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotipermanetti ohuisiin hiuksiin uhka vai mahdollisuus?

Vierailija
08.07.2021 |

Minulla on ohuet hiukset, siis ohuet!! Monet jotka sanovat että heillä on ohiet hiukset eivät mielestäni tiedä mistä puhuvat. Vihaan hiuksiani! Olisiko kotipermiksestä jotain iloa vai tuhoaako se viimeisetkin rippeet?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help!

Vierailija
2/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helevetin huono idea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene kampaajalle?

Vierailija
4/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan kotona laita vaan mene kampaajalle. Itse menin kampaajalle joka laittoi paljon ohuita raitoja, kahdella eri vaalean sävyllä, ja leikkasi polkkatukan. Mulla tämä sai todella ohuen tukan näyttämään hyvältä.

Vierailija
5/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset mene kampaajalle?

Olen ap:n kaltaisesti oikeasti ohuthiuksinen, tilanne vaan pahentunut viimeiset 16v. Kymmenisen vuotta sitten keräsin kaiken rohkeuteni ja menin kampaajalle että voisiko näihin leikata jonkin mallin joka peittää ohuutta.

Kampaaja ehdotti peruukkia... Se oli elämäni viimeinen kampaamoreissu.

Vierailija
6/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhka

Vierailija
7/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan kotona laita vaan mene kampaajalle. Itse menin kampaajalle joka laittoi paljon ohuita raitoja, kahdella eri vaalean sävyllä, ja leikkasi polkkatukan. Mulla tämä sai todella ohuen tukan näyttämään hyvältä.

Tämä - leikkaus tekee ihmeitä.

Vierailija
8/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalle mars

Vierailija
9/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile isoja rullia ja lyhyt vaikutusaika.

Vierailija
10/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ikämaailmassa ota permanenttia! Ei varsinkaan kotona. Se on todella tarkkaa puuhaa: pienestäkin siinä laiton aikana tapahtuneesta virheestä hiukset palavat korpuksi, katkeilevat ja kestää kauan ennen kuin hiukset kasvavat ulos. Ja palaneeseen hiukseen ei auta MIKÄÄN hoitoaine! Ja ihan äskettäin näin miten kampaajan tekemä permis oli pilannut kaverini hiukset. Permiksen tekemistä ei välttämättä jokainen kampaamossa työskentelevä hallitse, kun viime vuosina ei ole permikset trendikkäitä. Jos päätät ottaa sen permiksen niin varmista, että kampaaja osaa sen tehdä, älä mene kenelle vaan!

Vierailija
11/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti hiukset huolettaa, niin jätät sen kotipermanenttipaketin sinne kauppaan.

Jos saisitkin jonkinlaiset kiharat aikaan, niin on vahvinta myrkkyä mitä kaupassa myydään ja lopputuloksen ulkonäkö voi olla mitä vain kaljun ja epätasaisten kiharoiden väliltä.

Vierailija
12/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhka!

Itse kokeilin kerran. Tein kaikkien ohjeiden mukaan oikein huolellisesti. Taisin lyhentää vähän vaikutusaikaa, ettei vaan kärvene tukka.

Kiharoista itsessään tuli ihan kivat, ja pysyivätkin jonkun aikaa. Parin viikon jälkeen alkoi lähteä tukkaa, ja ihan paljon lähtikin. Varmaan kolmasosa tai jopa puolet hiuksista irtosi kuukauden aikana. Onneksi minulla on paksut hiukset ja kiharuus tavallaan pelasti myös tilannetta, mutta jos lähtökohta on ohuet hiukset niin en missään tapauksessa suosittele.

Vierailija
13/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä! Älä! Mulla kalliin kampaajan tekemä muka hellävarainen permiskin vei hiukset päästä. Osta mieluummin biotiinia, sinkkiä ja huolehdi riittävästä proteiinin saannista. Älä pese hiuksia shampoolla liian usein. Kerta pari viikossa riittää. Muilla kerroilla vain hoitoaine. Anna hiusten roikkua vapaana, älä käytä kuivaajaa äläkä mitään muotoilutuotteita. Leikkaa hyvä, suht lyhyt malli ja ota vaaleita raitoja. Konsultoi kampaajaa ja ennen kaikkea tee muutokset kampaajalla, ei kotona. Näillä konsteilla ainakin omalla kohdallani permiksen vaurioita olen korjannut ja nyt hiukset tuntuu ja näyttää jopa suht normaaleilta, jopa tuuheilta ja hyvinvoivilta entisen ohuen hiirenhännän sijaan.

Vierailija
14/14 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy suosiolla kampaajalla ja juttele perinpohjin, mitä haluat. Jos pystyt, ota raidat ja osta hyvät tuotteet, esim kuivashampoo tuuhentaa kivasti hiuksia. Hyvä leikkaus auttaa aina.