Lue keskustelun säännöt.
Miksi olet FB?
13.07.2014 |
Pidät yhteyksiä kaikkiin, työn takia, mainostat firmaasi?
Itse olen ihan huomion vuoksi :)
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minäkään en ole fb, olen sini ja minulla on profiili fb:ssä. En osaa sanoa miksi. Ihan mukava tapa nähdä ystävien ja tuttujen elämää päivityksin/ kuvin.
Maria sä et kuulu tänne av:lle. Mee kotiin!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pelien takia. Pelaan siellä vain niitä pelejä ajankuluksi.
Tylsyyttään. :D