Minulla on maailman suurin tissifetissi. Kysyttävää?
En saa tarpeekseni naisten rinnoista. Minulla on pakkomielle niihin. Kysyttävää?
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 09:27"]Kaiken kokoisiin?
[/quote]
Kaiken kokoisiin. Ennen kaikkea suuriin mutta pienet kiihottavat kyllä lähes yhtä paljon. Ja kaiken ikäisten rintoihin! On vain ihan pakko tuijottaa niitä, kun näen niitä. Se on töykeää mutta en mahda itselleni mitään.
Kaiken ikäisten alkaen mistä iästä alkaen?
Myös erikokoisiin?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 09:40"]Kaiken ikäisten alkaen mistä iästä alkaen?
Myös erikokoisiin?
[/quote]
No sanotaanko jostain 15-vuotiaasta asti. Siinä vaiheessa kun rinnat nyt ylipäätään ovat olemassa ja näyttävät naisen rinnoilta. Yläpäätä ei olekaan, yllättävän usein huomaan katselevani myös esimerkiksi muodokkaan vanhuksen rintoja. Tietenkin eniten huomio kiinnittyy noin 20-50-vuotiaisiin, mutta kaikki rinnat kiinnittävät kyllä huomioni
Ja kyllä, erikokoisetkin. Eriparirinnat ovat vain eksoottiset.
Minkälaisista nänneistä pidät? Vai onko sillä merkitystä?
Entä miesten rinnat? Monella miehellä on ihan samanlaiset naiselliset rinnat kuin naisellakin.
-Mies 29v-
Minulla taas on pakkomielle antaa rintaa.. Voisin vaikka koko päiväksi antaa miehelle rintaa imettäväksi ja hyväiltäväksi...
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas on pakkomielle antaa rintaa.. Voisin vaikka koko päiväksi antaa miehelle rintaa imettäväksi ja hyväiltäväksi...
Missä annat rintaasi hyväiltäväksi?
Tissimies
Mä voisin osallistua tissitreffeille! Nämä rinnat eivät ole saaneet huomiota vähään aikaan :|
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin osallistua tissitreffeille! Nämä rinnat eivät ole saaneet huomiota vähään aikaan :|
Missä nämä treffit on?
Kiinnostunut
Kuinka paljon hyväilet tissejä seksin aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä nämä treffit on?
Kiinnostunut
Lähellä pk-seutua :)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon hyväilet tissejä seksin aikana?
Olen niissä lähes kiinni ja muutenkin pidän rintojen hellimisestä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä nämä treffit on?
KiinnostunutLähellä pk-seutua :)
:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä nämä treffit on?
KiinnostunutLähellä pk-seutua :)
Vierailija kirjoitti:
minulla on kanssa pakkomielle tisseihin,haluaisin nähdä kaikkien tapaamieni naisten tissit.
voisin myös hiplata niitä jatkuvasti.
Kaiken kokoisiin?