Miksi ihmiset nöyryyttää ja kiusaa mm. siivoojia, hoitajia tai kaupankassoja?
Eivätkö tajua, että kusevat siinä omiin muroihin, sillä tämä yhteiskunta ei pyörisi ilman heitä? Kohta kukaan nuori ei halua lähteä näille aloille joissa joutuu olemaan julkisena likasankona. Mites sit suut pannaan kun kukaan ei enää siivoa tai hoida sinua kun olet itse kakkavaipoissa?
Kommentit (43)
Miksi osa ihmisistä kiusaa jne... Tuo olisi osuvampi otsikko. Osa ihmisistä on kusipäitä, siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupankassoja kiusaa eniten vanhat papat. Onneksi nykyään paljon myös miespuolisia kassoja.
Miten muka?
Kai se on jotain sota-aikaista flirttailua. Nykyään kuitenkin kiusaamista. Myös termin ’kassaneiti’ käyttö on osa tuollaista yläpuolelle asettumista. Jokainen eläkeläinen kuitenkin tietää että hänen eläkkeensä tulee nykyisten työssä käyvien palkoista, joten turpa kiinni ja kunnioitusta.
Eipä komenttikaan ole kovin kunnioittava.
Alemmat kunnioittavat ylempiä. Eläkeläisen syytä sisäistää. Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat.
Älä yleistä ihmisten huonoa käytös. Missä aluella työsi ja alueesi asukasmäärä? Ekö sinulla ole kassalla napia painaa,jos häiriö käytöksinen henkiö kassalasi? itse kunioitan kaupan kassoja.Olen ystävälinen aina,vaikka vältämättä heidän käytös minua kohtaan ei ystävälinen.Koska olen kalju lähes 70v. vanha nainen.Profili luodaan siitä!Mistä tietävät onko syöpä säde hoidot? Vaan luokitelaan heti toisen luokan kansalaiseksi.Tehdäänkö sama miehille?Mitä tulee siivojat esim. Myöskin kunioitan heidän työtä kaikialla.Kuten rakenustyömiehiä ymm..Koti hoitoa ,mahtava hyvä koti hoito turvanamme aina.Kuin kunioitan ihmisiä jotkatekevät työtä niiden parissa,jotka tipuneet yhteiskunan rattaista. Alkoholistit, huumeiden käytäjät, ymm.narkit.Jaksavat urastaa työssään.Kunioitan Mylypuron kirkoa.1 kerta kuukaudessa avaa ovet 24h,Asunottomille.Mitä muut itä-Helsingin kirkot tekee? Ovet pysyy tiukasti kiinni,koditomille asunottomille.