Britit buuasivat Tanskan kansallislaululle!
Voi jösses tuota touhua taas kerran! Kyllä olisi oikein, jos britit häviäisivät tuon ottelun!
Kommentit (29)
Ainahan tekee noin muille ja vislaa kesken laulun. Kunnon mölyapinointia.
Tanska voittoon!!! Tanska, Tanska!!! ♡
Eipä auta blm:t tai buuaukset. Tuolla pitää tehdää MAALEJA. Kuten Tanska teki, uskomaton tykki maaliin!
Sellaisia ne on. Eivät ansaitse voittaa.
Sama meininki oli silloin iso-britannian olympiakisoissa vuonna 2012. Britit on niin töykeitä. Silloin muistan ajatelleeni että britit on kyllä huonoin yleisö mitä olen koskaan nähnyt
Jalkapallo fanit kaikkialla on samanlaisia..
Ei britit yleisesti ottaen ole töykeitä mutta ne jalkapallofanit on.
Oikeesti? Öö oon kyllä järkyttynyt. No, ehkä brittifutisfanit on tuollaisia, eikä britit yleisesti ottaen?
Vierailija kirjoitti:
Sama meininki oli silloin iso-britannian olympiakisoissa vuonna 2012. Britit on niin töykeitä. Silloin muistan ajatelleeni että britit on kyllä huonoin yleisö mitä olen koskaan nähnyt
Oliko se siellä, kun William, Kate ja Harry eivät olleet näkevinäänkään prinssi Danielia? Ihana, symppis Daniel ja nuo kolme reagoivat hyytävästi....
Tanskalaiset buuasi Maamme-laululle Köpiksessä. Törkeää toimintaa!
Huligaanit tekevät tehtävänsä. Eivät ne välitä mistään mitään, kunhan saa vain riehua ja vandalisoida.
Tanska buuas Suomen laululle 12.6.
Vierailija kirjoitti:
Tanska buuas Suomen laululle 12.6.
Uskomatonta menoa oikeesti. Todella törkeää buuata toisten maamme-lauluille.
Toivottavasti britit voittaa ylimieliset tanskalaiset
Saavat nököttää kohta kiltisti omalla saarivaltiollaan rauhassa. Loppuu leikkikaverit.
Briteistä aika moni ei kannata edes Englannin joukkuetta ja pelissä Suomea vastaan tanskalaiset buuasivat Maamme-laululle.
Mutta se saivartelusta, toivottavasti Englanti häviää.
No tuollaisiahan ne on.