Kertokaa naiset millainen mies ahdistaa
Mulla eräs uusi tuttavuus on osoittautunut ahdistavaksi. On todella kiva mutta..
Kommentit (23)
Roikkuva itkijä joka nalkuttaa koko ajan ja on mustasukkainen. Tai kontrolloiva alkoholia lipittävä "komea", joka kysyy sopimattomia kysymyksiä. Ennen näitä oli.
Ei oikeastaan enää mikään, sillä en viitsi kauan katsella mitään ressukoita.
Roikkuvat, kontrolloivat, syyllistävät ja liian innokkaat ärsyttävät, samoin liikaa kehuvat ja ylisanoja käyttävät, muihin vertaavat, kumartelevat tietenkin, sen lisäksi itseään korostavat, turhasta pätevät ja tekemisillään ylpeilevät.
Tykkään niin paljon itsestäni, että sanon heipat nopeasti, katoan ja varoittelee muita matkallani.
Mustasukkainen. Kaverini ovat myös miehiä ja jos se ei käy, mustis menee heti vaihtoon.
Äidin pieni pikkupoika, jolle mama käy laittamassa ruokaa ja täyttää jääkaapin. Ällöttävää, kun miehellä ei ole mitään omaa tahtoa tai kykyä päättää edes sitä mitä ruokaa kaupasta ostaa. Tämä yhtälö ei toimi pitkässä juoksussa, koska eihän sitä mamaa voi joka paikkaan ottaa mukaan. Hmmm....vai voiko?
Masentunut tai piilomasentunut valittaja ja uhriutuja
Vakava tosikko vrt edellinen
Vailla mitään missiota tai suuntaa elämässä, mikään ei kiinnosta tai inspiroi
Teennäinen esiintyjä
Kertoo elämäntarinaansa ihan kuin ei olisi huomannut että on treffeillä eikä terapiassa
Ei osaa keskustella vaan suomalaistyyppinen monologin puhuja joka kysyy ja vastaa itse
Oman itsen ympärille käpertynyt minä-minä ja mun tyyppinen mies joka ei edes huomaa muita
Mies jonka tavoite on saada yleisöä itselleen tai jonkin hoitaja tai piika
Mies jolla on heikko hygienia, valitettavasti edes ns. normaali siisteys ei ole kansainvälistä tasoa
Mies joka ei käytä hammaslankaa päivittäin, vaihda kotiinsa tullessaan vaatteita suihkusta tullessaan jne
Mies joka ei osoita huomiota kumppanilleen vaan pitää tätä itsestäänselvänä
Mies joka kulkee hartiat lysyssä tai raahustaa tai molempia, hoitamanton masennus jne
Mies joka ei pelkää naista ja pyrkii miellyttämään koska oma minuus on vielä kehittymätön
Mies vailla aikuisuutta, näyttää ja kuulostaa joltain teiniltä vielä keski-ikää lähestyessä
Mies joka "kapinoi" teoilla ja puheillaan, ei ole kasvanut vastuuseen ja aikuisuuteen
Useimmat suomalaiset miehet aiheuttavat ahdistuneisuutta, valitettavasti
Kännikalat, sis. viinin lipittäjät ja kaljaveikot. Miehet, jotka kohtelevat toisia ihmisiä huonosti tai ylimielisen tuntuisesti, sekä myös eläimiä huonosti tai piittaamattomasti kohtelevat. Rattiraivoajat.
onko ihanan jännä? sellainen miehekäs ja tosi jännä?
Jätin yhden ihan hiljattain kun purkasi omia epävarmuuksiaan minuun mitätöimällä ja antamalla tarkoituksella huonoja neuvoja ja korostamalla itseään. Minulla oli liikaa stressiä niistä samoista asioista, joten jätin suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Peluri. Lentää kuin leppäkeihäs.
ettehän te naiset edes tunnista näitä, vaikka se lukisi niiden otsassa =D huutista
Ahdistus on ihmisen oma reaktio. Ihmiset on kovin erilaisia. Itseäni ei ahdista muu kuin väkivaltaisuus. Mutta ärsyttää kaikkitietävät, v-mäiset, naisia herkästi arvostelevat ja luokittelevat ja määräilyyn taipuvaiset komentelijat.
Itse en ole vielä, pitäisi kai sanoa onneksi, kohdannut miestä joka aiheuttaisi ahdistusta. Välinpitämättömäksi olen toki tullut useampaa miestä kohtaan jos olemme olleet suhteessa ihan eri linjoilla.
Mt-ongelmainen, monesti tähän liittyy myös työttömyys, kouluttamattomuus ja vähävaraisuus.
Mies, tai ylipäätään ihminen, joka ei tiedosta sitä, että kumppanilla on oma mieli (omat tunteet, ajatukset, kokemukset ja motiivit).
No mun deitti oli ainakin heti kertonut minusta sukulaisilleen ja kavereilleen ja kyseli sormusten ostamistakin ihan liian äkkiä, ällöttämään alkoi enemmän kuin teki vaikutuksen.