Eikö vauvalehden "tilaa ystävälle" lehtitilausta ole enää olemassa?
Siskoni on saamassa vauvan.. Viimeksi kun itse sain vauvan v 2010, toinen siskoistani tilasi minulle vauvalehden ja sai tilaajalahjaksi itselleen rintarepun. Nyt ajattelin toiselle siskolleni - sille viimeiselle lapsettomalle tehdä saman tilauksen,mutta en löytänyt ko. tilausvaihtoehtoa enää mistään. Olisin itselleni valinnut tilaajalahjaksi muumimukisetin..
Kommentit (7)
Ei vissii., ite sain muumit v 2011. Tosin ei oo ollu tarvetta tilailulle,ni en varmaks me sanoo
Ei vissii., ite sain muumit v 2011. Tosin ei oo ollu tarvetta tilailulle,ni en varmaks me sanoo
Tuo tilaa lehti lahjaksi ja saat itsellesi lahjan on lopetettu kaikessa hiljaisuudessa viimeisen vuoden aikana. T. Entinen sanoman työntekijä
Voi eiii:( täytyy käydä muut lehtitilaukset läpi,joskos muualta löytyisi yhtä loistava hinta-laatusuhde..
t.ap
Voi eiii:( täytyy käydä muut lehtitilaukset läpi,joskos muualta löytyisi yhtä loistava hinta-laatusuhde..
t.ap
Juu niitä ei tosiaan enää ole, täällä olikin jokin aika sitten ketju aiheesta. Harmi, itse käytin sitä paljon.
www.sanomakauppa.fi kautta saa tilattua lahjaksi