Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö vauvalehden "tilaa ystävälle" lehtitilausta ole enää olemassa?

Vierailija
12.07.2014 |

Siskoni on saamassa vauvan.. Viimeksi kun itse sain vauvan v 2010, toinen siskoistani tilasi minulle vauvalehden ja sai tilaajalahjaksi itselleen rintarepun. Nyt ajattelin toiselle siskolleni - sille viimeiselle lapsettomalle tehdä saman tilauksen,mutta en löytänyt ko. tilausvaihtoehtoa enää mistään. Olisin itselleni valinnut tilaajalahjaksi muumimukisetin..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.sanomakauppa.fi kautta saa tilattua lahjaksi

Vierailija
2/7 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vissii., ite sain muumit v 2011. Tosin ei oo ollu tarvetta tilailulle,ni en varmaks me sanoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vissii., ite sain muumit v 2011. Tosin ei oo ollu tarvetta tilailulle,ni en varmaks me sanoo

Vierailija
4/7 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tilaa lehti lahjaksi ja saat itsellesi lahjan on lopetettu kaikessa hiljaisuudessa viimeisen vuoden aikana. T. Entinen sanoman työntekijä

Vierailija
5/7 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eiii:( täytyy käydä muut lehtitilaukset läpi,joskos muualta löytyisi yhtä loistava hinta-laatusuhde..

t.ap

Vierailija
6/7 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eiii:( täytyy käydä muut lehtitilaukset läpi,joskos muualta löytyisi yhtä loistava hinta-laatusuhde..

t.ap

Vierailija
7/7 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu niitä ei tosiaan enää ole, täällä olikin jokin aika sitten ketju aiheesta. Harmi, itse käytin sitä paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi