Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaipaatte eksistänne/edellisestä suhteesta?

K
07.07.2021 |

Mulla hyvä parisuhde mutta tottakai sitä aina jotain kaipaa. Suhteet aina kaatuu ja loppuu joistain syistä mutta kai sitä jotain aiempaa kaipais nykyiseen suhteeseen. Minäpä aloitan:
- avomielisyys (ex oli todella ystävällinen ja suvaitsevainen, meillä oli paljon erilaisia ja erityylisiä ystäviä, ex ei puhunut kenestäkään koskaan rumasti)
- osoitti rakkauttaan ja ikäväänsä avoimemmin (sanoi esim. tyttöjen iltojen jälkeen että oli ikävä jo aiemmin)
- ei mäkättänyt turhista (esim. pienistä raha-asioista, autettiin toinen toistamme vuoroillamme jos toisella oli tiukkaa)

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyttä, silmiintuijotusta, kosketusta, yhteistä laatuaikaa. Yleisesti kaikkea sitä silloin kun oli kivaa. Loppuja en kaipaa jotka teki siitä yhtä helvettiä.

Vierailija
42/48 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että oltiin perhe, hauskoja hetkiä lasten kanssa, sitä että tuettiin toisiamme vanhemmuudessa. Exän lempeyttä ja huumoria joka rauhoitti minun kierroksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oma rakas nyt on hyvä.

Vierailija
44/48 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

K kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoa meisseliä….

Ex oli loistava nuolemaan, nykyinen ei edes yritä koska "ällöttää". En kuulemma minä vaan joskus on oksennus lentänyt jonkun toisen kanssa. 

Mulla on tää sama. En todellakaan kaivannut mitään eksästäni, kunnes tajusin nykyisen kanssa, miten ainutlaatuista se eksän hyvä nuolemistaito oli. Nykyinen ei kuulemma osaa, eikä ilmeisesti halua, enkä todellakaan halua että kumpikaan kokee paineita tehdä jotain sellasta mitä ei halua tehdä.

Pahinta on tietenkin, etten saa kuin nuolemalla. Ja leluilla ja yksin, mutta silloinkin se kestää. Eksä sai mut aina tulemaan, koska tunsi mun kropan joka kohdan ja reaktion niin uskomattoman hyvin ja osasi tehdä aina oikeat asiat. Ja nautti siitä itse suunnattomasti, hän se nimenomaan halus aina nuolla mua. Nykyisen kanssa tulee ennemmin sellainen olo ja varmaan hän ajattelee sen niin, että mun on vaan tosi vaikea saada. No niin on, kun en saa sellaista seksiä, missä saisin.

Niin että sitä kaipaan. Ja toki sitä, että oltiin perhe, vaikkakin perhe-elämän ja parisuhteen täydellinen toimimattomuus oli eron syynä.

Kuulostaa aivan multa, mulla on tismalleen sama tilanne. Kaipaan älyttömästi tota samaa eikä mies tunnu ymmärtävän yhtään miten tärkeää ja ihanaa se olis mulle. Siinä saa naisenakin sellasen olon että mussa on jotain vikaa vaikka tuskin on. 

Just niin! Ja ite ajattelen myös niin, että vaikka musta oliskin ns. "vikaa" kun en oikein muulla tavalla saa, niin haluaisin silti saada sellaista seksiä, jossa saan. Sellaista, mistä eniten nautin.

Eihän tuo asia nyt parisuhteen perustaksi toki riitä eikä ole yksinään syy lopettaa tätä uutta suhdetta.

T. Tuo lainaamasi, jota ex nuoli usein ja täydellisellä tavalla

Vierailija
45/48 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen kissojaan <3

Vierailija
46/48 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessuttelua.

Vierailija
47/48 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajunnan räjäyttäviä orgasmeja ja paksua lompakkoa.

Vierailija
48/48 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoa meisseliä….

Ex oli loistava nuolemaan, nykyinen ei edes yritä koska "ällöttää". En kuulemma minä vaan joskus on oksennus lentänyt jonkun toisen kanssa. 

Mulla on tää sama. En todellakaan kaivannut mitään eksästäni, kunnes tajusin nykyisen kanssa, miten ainutlaatuista se eksän hyvä nuolemistaito oli. Nykyinen ei kuulemma osaa, eikä ilmeisesti halua, enkä todellakaan halua että kumpikaan kokee paineita tehdä jotain sellasta mitä ei halua tehdä.

Pahinta on tietenkin, etten saa kuin nuolemalla. Ja leluilla ja yksin, mutta silloinkin se kestää. Eksä sai mut aina tulemaan, koska tunsi mun kropan joka kohdan ja reaktion niin uskomattoman hyvin ja osasi tehdä aina oikeat asiat. Ja nautti siitä itse suunnattomasti, hän se nimenomaan halus aina nuolla mua. Nykyisen kanssa tulee ennemmin sellainen olo ja varmaan hän ajattelee sen niin, että mun on vaan tosi vaikea saada. No niin on, kun en saa sellaista seksiä, missä saisin.

Niin että sitä kaipaan. Ja toki sitä, että oltiin perhe, vaikkakin perhe-elämän ja parisuhteen täydellinen toimimattomuus oli eron syynä.

Kuulostaa aivan multa, mulla on tismalleen sama tilanne. Kaipaan älyttömästi tota samaa eikä mies tunnu ymmärtävän yhtään miten tärkeää ja ihanaa se olis mulle. Siinä saa naisenakin sellasen olon että mussa on jotain vikaa vaikka tuskin on. 

Just niin! Ja ite ajattelen myös niin, että vaikka musta oliskin ns. "vikaa" kun en oikein muulla tavalla saa, niin haluaisin silti saada sellaista seksiä, jossa saan. Sellaista, mistä eniten nautin.

Eihän tuo asia nyt parisuhteen perustaksi toki riitä eikä ole yksinään syy lopettaa tätä uutta suhdetta.

T. Tuo lainaamasi, jota ex nuoli usein ja täydellisellä tavalla

Luulen, että se mieskin kaipaa tuota. Minä ainakin kaipaan niitä sessioita yhden exän kanssa, joka osasi todella nauttia siitä ja ottaa vastaan. Seuraava orgasmi alkoi ennen kuin edellinen oli loppunut.

Muut exät eivät siitä niin paljon nauttineet, joku ei halunnut ollenkaan. Ei se nyt mikään kynnyskysymys ole, mutta on se kivaa jos molemmat nauttivat samoista asioista.