Onko sinulla sutinaa jonkun kanssa?
Kiinnostais tietää. Teidän treffi juttuja. Kertokaas. Onko joku kiikaris ja millanen juttu kyseessä.
Kommentit (16)
Ei nyt juuri mutta kerään rohkeutta että tekisi viimein tinderprofiilin. Ei mitenkään vakavalla mielellä mutta jotain sosiaalista elämää saisi syksyyn.
Ei ole ollut aikoihin, eikä mitään siihen suuntaan ole näköpiirissäkään. Vähänkö tylsää.
Joo, onhan mulla ja tää se vasta kivaa onkin.
Vierailija kirjoitti:
No kerros lisää ;)
Ap
Naapurissa asuvan söpön yh-äidin kanssa välillä salaa tavataan, pussaillaan ja hellitään. Ei seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt juuri mutta kerään rohkeutta että tekisi viimein tinderprofiilin. Ei mitenkään vakavalla mielellä mutta jotain sosiaalista elämää saisi syksyyn.
Tsemppiä sulle.
Mä oon ite tehnyt tinderistä kyllä ihan hyviä löytöjä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerros lisää ;)
Ap
No tämä ei ole tinder-heila, vaan vanha tuttu, mutta nyt on vaan sopivasti molemmat vapaana. Ihan tosi kuuma tarina aluillaan kyllä, sellainen, missä vatsanpohjasta ottaa, kun toinen edes hipaisee tai oikeastaan ei tarvitse kun ajatella sitä hipaisua. Kaikkinensa asiat vaan sujuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerros lisää ;)
Ap
No tämä ei ole tinder-heila, vaan vanha tuttu, mutta nyt on vaan sopivasti molemmat vapaana. Ihan tosi kuuma tarina aluillaan kyllä, sellainen, missä vatsanpohjasta ottaa, kun toinen edes hipaisee tai oikeastaan ei tarvitse kun ajatella sitä hipaisua. Kaikkinensa asiat vaan sujuu.
Kuulostaapa kivalle. Koskas seuraavat treffit? Ootteko jo monesti tapaillu?
Ap
Vaimon kanssa saisi olla sutinaa t: aivan liian moni parisuhde
Vierailija kirjoitti:
Tai kävisi joku edes naemassa sen hyvälle tuulelle, olisi kotona joskus hyvällä tuulella kun tuun töistä.
Kaikenlaista suhmurointia on tuon oman ukon kanssa
Viimeksi v. 2018 ja jäi traumat.
N27
Ei ole ja tuskin tuleekaan. Täydellisen piip "elämä".
M
Vierailija kirjoitti:
Aika usein on muuten mies siinä suhteessa se pihtaava osapuoli. t: puutteessa elävä vaimo
Eiks sulla oo kavereita xD