Nukutteko te muut teltassa nää trooppiset yöt?
Kommentit (14)
Ulkona tulee liian kylmä, kun ei täällä mitään trooppisia öitä ole.
Mulla on nytkin ihan viileää makkarissa kun ikkuna on selällään, siis koko ikkunaruudussa on hyttysverkko.
Tuossa katselin luvattuja yölämpötiloja niin esim. pe 13 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nytkin ihan viileää makkarissa kun ikkuna on selällään, siis koko ikkunaruudussa on hyttysverkko.
Tuossa katselin luvattuja yölämpötiloja niin esim. pe 13 astetta.
Ulkolämpötila on vielä tälläkin hetkeä meillä yli 23, ei paljon jäähdytä.
En uskalla nukkua teltassa. Katselin juuri leffan jossa pariskunta retkeili ja nukkui teltassa. Karhu tuli yöllä ja tappoi miehen, nainen pääsi kaneetilla karkuun.
Meidän vuokrarivarin alakerta on käytännössä betonikelkari jossa on talvella pahimmillaan 16,5 astetta ja kesällä yleensä 19. Näillä hulluilla helteillä 20. Eli ei ongelmaa :)
Vierailija kirjoitti:
En uskalla nukkua teltassa. Katselin juuri leffan jossa pariskunta retkeili ja nukkui teltassa. Karhu tuli yöllä ja tappoi miehen, nainen pääsi kaneetilla karkuun.
Loppukaneetti?
Vierailija kirjoitti:
ilmalämpöpumppu. Nukun sisällä 19 asteessa. Sori siitä.
Ja ilmastonmuutos kiittää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa katselin luvattuja yölämpötiloja niin esim. pe 13 astetta.Ulkolämpötila on vielä tälläkin hetkeä meillä yli 23, ei paljon jäähdytä.
Niin no, meillä jäähdyttää. Ja öisin on mukavampi pistää ikkuna kiinni kuin yrittää kaapia makuupussia ja muutamaa lisäpeitettä päälle sitten kun laskee aamuyöstä 15 asteeseen. Tänäkin aamuna ukkosti ja satoi, ihan raikasta oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmalämpöpumppu. Nukun sisällä 19 asteessa. Sori siitä.
Ja ilmastonmuutos kiittää...
Voi voi, etkö muuta keksinyt? ILPin hyötysuhde on itse asiassa tosi hyvä.
Mulla on pelkkä hyttysverkko terassilla. Nukun siellä.