Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko noi Zizzi merkin mekot kivoja?

Vierailija
07.07.2021 |

Tilasin pari Zalandolta koossa 46/48 eli iso olen. Mutta millaista laatua ne on ja istuukohan hyvin. Oon pettynyt Zalandoon viime aikoina. Koot on mitä sattuu.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut saman, koot menee miten sattuu. Zizzin mekoista ei valitettavasti itsellä kokemusta.

Vierailija
2/13 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando myy useiden eri valmistajien vaatteita joten koot riippuu valmistajasta. Ei Zalando niitä kokomerkintöjä sanele. Urpo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta voisi olla sen merkin koot aina laitettuna sinne sivuille. Tilasin St Tropez mekon koossa XL ja jäi jo hartioista kiinni. Harmittaa kun olisi malliltaan ollut sellainen mitä halusin.

Ap

Vierailija
4/13 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoille.

Vierailija
5/13 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zizzillä on "omat koot", jotka eivät vastaa "normaaleja kokoja".

Tyyliin H&M: vaatteiden koko XL on Zizzin vaatteissa S-koko jne.

Ne parit mitä olen ostaneet on olleet ok laatua, joskin (kuten muillakin merkeillä) yksi voi olla hyvä ja kestää, ja toinen saman merkin vaate huonompaa laatua.

Keskimäärin Zizzin vaatteet eivät "istu" minulle hyvin, koska ne ovat minulle hieman liian lyhyitä/leveitä. Vaikka olen lihava niin minulla on vyötärö, mahaan jää kangasta lepattamaan. Ja myös hihat/lahkeet yleenäs liian lyhyet.

Vierailija
6/13 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummoille.

Suurin osa joo on kuin mummoille tehty. Tilasin pari vaal.sin. mekkoa. Saa nähdä millaisia on. On se kumma kun isommille ihmisille ei ole kunnollisia ja kauniita vaatteita.

Ap

Vierailija
7/13 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin keväällä paikallisesta Zizzi-liikkeestä pinkin ja turkoosin vapaa-ajan mekon kokoa M tuon firman mitoituksilla. Mekoissa on kuminauha helmassa, lyhyet hihat ja taskut. Siis se tuttu mekko, jota näkee yhdistettävän leggingseihin. Itse käytän mekkoja kotona.

Olen 162 cm, 90 kg ja vatsakas. Mekko on juuri sopiva. Jos minulla olisi C-kuppia suuremmat rinnat tai paksut olkavarret, yläosa kinnaisi varmasti.

Kaiken kaikkiaan on outoa, että monissa plus size-mitoitetuissa vaatteissa on miltei tavanomaiset kapeat hihat ja kädentiet sekä kapeat lahkeet. Harvoilla lihavilla läski jää vain vartaloon.

Vierailija
8/13 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zizzi vaatteissa laatu vaihtelee. Olen ostanut pari mekkoa viime vuonna koossa S ja ne ovat vähän liian isoja mutta nyt helteellä olen pitänyt niitä, on kiva kun ei kinnaa mistään. Olen lyhyt omenavartaloinen pullukka Zizzin S koko sopii joissakin vaatteissa. Suurin osa on liian pitkiä ja farkut liian isoja koska mulla on aika hoikat jalat. Lyhyille naisille ei paljon valikoimia ole jos haluaa pukeutua mittasuhteiden mukaan.

Vierailija
9/13 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän isot koot.

Olen kyllä pullero, Mutta heidän s-koko roikkuu päällä.

Vierailija
10/13 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin reilu 10 vuotta sitten S-kokoisen mekon, en tajunnut, että kyseessä on iso mitoitus. :D Vaikka koko oli väärä, niin laatu oli hyvä, mutta nykyisestä laadusta en tiedä.

Vierailija
11/13 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne kivoja. Mulla on pari neulemekkoa ja sitten juhlallisempaa paitaa. Mä oon tykännyt ja kun värivalikoima on näyttävämpi kuin peruskaupois

Vierailija
12/13 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän isot koot.

Olen kyllä pullero, Mutta heidän s-koko roikkuu päällä.

Niin on. Olen isotissinen mutta muuten normimitoituksen M-kokoa, yläosasta tissien vuoksi usein L. Ajattelin kokeilla josko noissa olisi leikkaukset armeliaampia isolle povelle. S-koon mekko oli aika teltta. Rinnanympärys mulla noin 103cm

Vierailija
13/13 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta voisi olla sen merkin koot aina laitettuna sinne sivuille. Tilasin St Tropez mekon koossa XL ja jäi jo hartioista kiinni. Harmittaa kun olisi malliltaan ollut sellainen mitä halusin.

Ap

Normaalivaatteista sun koko taitaa yleisesti olla XXL. Eikö XL vastaa tavallisesti kokoa 42-44?