Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kuolema ja keskenmeno

Vierailija
12.07.2014 |

Apua! Rakas mieheni kuoli tapaturmaisesti viisi viikkoa sitten. Olen edelleen shokissa, en tiedä miten selvitä seuraavaan päivään. Ainoa lohtuni on ollut, että odotin esikoistamme, ajattelin että vaikka lapsen kasvattaminen yksin olisi raskasta, mieheni elämä kuitenkin jatkuisi hänessä. Tänä aamuna heräsin huonosti nukutun ja itketyn yön jälkeen vatsakipuihin. Ajattelin kuitenkin että liittyvät raskauteen. Menin vessaan ja housuihin hulahti kirkasta verta. Ainoa syyni elää kuoli siinä hetkessä. Mitä teen? Miten voin ikinä selvitä tästä. Miten tällainen tuska voidaan minulle antaa. Auttakaa. En jaksa. Enkä edes tiedä miten tällaisen keskenmenon kanssa toimitaan. Ikävöin miestäni ja pelkään tulevaisuutta. Ripustauduin tulevan lapsen varaan, häntä saisin rakastaa ja hoivata, näkisin mieheni piirteitä. Kaikki mitä rakastin on kuollut.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin päivystykseen josta sanottiin että jos vuoto ei kovasti runsastu voin katsella tilannetta rauhassa (rauhassa tässä tilanteessa? ) kotona viikonlopun yli. Maanantaina lääkäriin. Kyselyni henkiseen tukeen sivuutettiin, todettiin että lääkäri voi kirjoittaa lähetteen johonkin ehkä psykologille.

Vierailija
22/24 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nopeista vastauksista ja lämpimästä tuestanne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vain ystävä tietää raskaudesta, soita nyt hänelle ja vaadi tulemaan tueksi kunnes pääset lääkriin. Yksin ei ole nyt hyvä olla.

Olen sanaton surusi ja pelkosi edessä mutta koita saada voimaa selvitä vaikka minuutti kerrallaan.

Vierailija
24/24 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei välttämättä ole keskenmeno. Pääset huomenna lääkäriin, joten sinun pitää jaksaa tämän päivän yli. Onko sinulla jotakuta läheistä sukulaista tai ystävää, jonka luokse voisit mennä, ettei sinun tarvitsisi olla yksin?

Lämpimät halaukset, ap. Toivon että kaikki kääntyy sinulle parhain päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi