Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiikaroitko naapureihin?

Vierailija
12.07.2014 |

Asumme aika tiiviisti rakennetussa kerrostalolähiössä, Leppävaara. Jotenkin olen lipsahtanut pahaan tapaan kiikaroida naapureihin. Välillä näkyy jotain mielenkiintoistakin, eilen illalla taisi eräs mies olla yksin kotona, kun tyydytti itseään sohvalla. Jättiköhän tarkoituksella verhot auki? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiikaroi. Se on nimittäin laitonta. Lopeta se, tai on pian poliisi ovella.

Vierailija
2/7 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vajaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiikaroi, minulla ei ole aikaa tai mielenkiintoa moiseen.

Vierailija
4/7 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En..mutta naapuri tekee tuota.asutaan maalla ja muutaman kerran oon vetäny verhot eteen,kun aloitti kiikaroinnin..viimeinen kiikarointi loppui aika lyhyeen,kun menin alasti ikkunalle ja heilutin ja paipatin oikee kunnolla! Ei ole sen jälkeen kloppi kiikaroinu enää..tyhmä tyyppi!

Vierailija
5/7 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle valitettiin, että olisi jotain vkaa päässä kun kaihtimet on kiinni päivisin. jospa se estääkin näkyvyyden sisään halukkailta. Tosin nyt kaihtimet ovat kiinni, että huoneet pysyvät viileämpinä, kun ei aurinko porota sisään.

Vierailija
6/7 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se laitonta ole, kyllähän noita kaiken maailman hiippareita kulkee ikkunan takana kattelemassa ku porukka nukkuu..

En itte oo kyllä kiikareita hankkinut, kyllä sitä tulee vähän ulkona seurattua naapurien menoja. Kyllä mustakin tulee hyvä naapurin mumma! :)

Vierailija
7/7 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sua varten varmaan vemputteli sohvalla.