Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tietoa napakorusta?

Vierailija
12.07.2014 |

Minulla on ollut napakoru nyt useamman kuukauden, alussa ei ollut mitään ongelmaa. Napakorun yläpallon alle on nyt ilmestynyt punoitusta ja jotakin valkoista(?) Koruun osuessa tuntuu pientä kirvelevää kipua. Onko se nyt tulehtumassa, ja miten tätä tulisi hoitaa? Olen pessyt säännöllisesti ihan vaan vedellä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese säännöllisesti ja ilmakylpyä. Suolaliuostakin voi ostaa apteekista ja sillä pestä. Mulla ei tulehtunut, mutta meni vuosi, että oli _täysin_ parantunut.

Vierailija
2/4 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten toteutan ilmakylvyn, ilman korua vai korun kanssa? Saatan kuulostaa tyhmälle, mutta minkäs teet. :D

-Ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 11:16"]

miten toteutan ilmakylvyn, ilman korua vai korun kanssa? Saatan kuulostaa tyhmälle, mutta minkäs teet. :D

-Ap-

[/quote]
Ilman korua menee umpeen. Korun annat olla normaalisti navassa ja olet ilman paitaa tai rullaat paidan pois korun päältä. Suolaliuoksella voit huuhdella ja pese huolellisesti saippualla suihkussa käydessä. En ole tuo aiemmin vastannut, mutta noilla keinoin minulla parani nännikoru täydellisesti suht kivuttomasti. Lisäksi vaihdoin korun "pidempään" jotta se ei puristanut lävistysreikää.

Vierailija
4/4 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin korun nyt pidempä tappiseen koruun. (siihen minkä laittoivat liikkessä) Haavasta tuli hieman verta ja luultavasti kudosnestettä. Lämpimät kelit varmasti edesauttavat paranemista... gröhööm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi