"Kauneusleikkauksen" hinta - onko kokemuksia
Vatsaani on laihduttamisen jälkeen jäänyt löysää nahkaa, joka roikkuu vanhan puolikuuarven (endometrioosi leikattu) päällä, varsinkin sivuilla todella rumasti.
Lenkkeilen, mutta jumppaan olen huono, ja kuntosalille olen arka menemään. Tiedän, että pitäisi, ei siis jäädä siitä jankkaamaan.
Olen miettinyt löysien leikkauttamista, kysynkin onko teistä kellään kokemusta ja hinnoista tietoa? Siis vain nahka pous, en kaipaa muotoilua enkä rasvan poistamista.
Olen nyt ns. normaalipainoinen, 59 vuotias nainen. Toivon asiallisia kommentteja, jätetään syyttelyt ja läskinimitykset sivuun, me kaikki ne jo tunnemme ja olen itse itseni jo tuominnut.
Kiitos, jos jaat tietosi!
Kommentit (6)
Arvet ei haittaa, tulisivat housun alle, iso endoarpikin on hyvin parantunut, mutta aiheuttaa osaltaan tuon roikkumisen, koska on tiukka.
Tuskin mikään jumppa nahkaa kutistaa ikäiseltäni ihmiseltä. Mutta kiitos kun vastasit!
Kuka sitä arpea tuijottelee? 59v, niin nahkaheltta roikkuu jo muuallakin.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:08"]Kuka sitä arpea tuijottelee? 59v, niin nahkaheltta roikkuu jo muuallakin.
[/quote]
Huoh, kiitos. Ei roiku muualla, arpi paranee....no arveksi. Ja jää alushousun/bikinin alle. Mutta nahka ei peity vaan pullottaa. Ja muita en ajattele, mutta kun itselle olisi kiva olla ns. normaalin näköinen.
Mutta onhan se kivaa ilkeillä, eikös vaan?
Ota yhteyttä kauneusklinikkaan (Suomessa) ja pyydä arvio. Jossain 1000-3000e hinnassa noi liikkuvat. Tekevät tutustumis/arviokäynnillä arvion hinnasta kun yhdessä katsotte mistä leikattaisiin ja mitä. :)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:33"]Ota yhteyttä kauneusklinikkaan (Suomessa) ja pyydä arvio. Jossain 1000-3000e hinnassa noi liikkuvat. Tekevät tutustumis/arviokäynnillä arvion hinnasta kun yhdessä katsotte mistä leikattaisiin ja mitä. :)
[/quote]
Kiitos!
Motiivini aloitukseen oli, josko löytyisi homman jo kokeneita, mutta eipä taida olla.
Jos kokeilet vatsalihasliikkeitä kotona?
Leikkauksesta jää aina arvet!