Mikä oli elämäsi rohkein teko?
Eikä ukkonsa jättämistä kelpuuteta tässä vastaukseksi. Se on liian obvious vastaus joidenkin kohdalla.
Kommentit (25)
Synnytys. Taistella oikeuden kautta raiskaajaansa vastaan.
4,5 kiloisen lapsen synnytys alakautta (olen itse pienikokoinen). Turvakotiin lähtö ilman, että mulla oli muuta kuin lapsi (ei rahaa, ei omaisuutta, ei asuntoa, ei tukiverkostoa, tyhjän päälle siis).
Kilimanjarolle kiipeäminen. En olisi uskonut, että pystyn, mutta onnistuin:). Lasten saamiset oli kivoja, ei vaikeita.
En usko, että olen sitä vielä tehnyt, odotellessa. Lapsia on kolme, en niitä koe sellaiseksi. Olen myös reissannut paljon ja tehnyt kaikenlaista. Mutta uskoisin, että on vasta tulollaan:)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 02:45"]
En usko, että olen sitä vielä tehnyt, odotellessa. Lapsia on kolme, en niitä koe sellaiseksi. Olen myös reissannut paljon ja tehnyt kaikenlaista. Mutta uskoisin, että on vasta tulollaan:)
[/quote]
Mikä on tähänastisen elämäsi rohkein teko, jos joku on pakko sanoa?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 02:55"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 02:45"]
[/quote]
Mikä on tähänastisen elämäsi rohkein teko, jos joku on pakko sanoa?
[/quote]
Ei tämä kauheen rohkeelta kuulosta, mutta ehkä muuttaminen opiskelemaan Yhdysvaltoihin 18-vuotiaana, ihan yksin.
Muuttaminen rakastamani miehen kotimaahan ihan ummikkona, kieltä osaamattomana.
Nouseminen työpaikalla esimiehen kiusaamista vastaan. Asia aiheutti melkoisen myrskyn, eikä se ole laantunut vieläkään - leimattu olen varmaan lopun työurastani vaikka voitinkin! Tai ehkä juuri siksi.
Kun sain sanottua sukulaiselle, joka aina kiusasi häpeällä, muista nyt kun teit sitä ja tätä. "Miksei niistä sinun asioistasi koskaan puhuta?" En kellään ole nähnyt sellaista jäätävää tyrmistystä.
Ero vanhoillislestadiolaisuudesta
Vaihto-oppilaaksi lähteminen vähän vaaralliseen maahan, maalle muuttaminen, lasten hankkiminen
Armeijaan ja RUKiin meno naisena, jalkaväki-puolelle.
Välien katkaisu vanhempiini jotka kiduttivat, raiskasivat ja tuhosivat lapsuuteni.
Muutin pelkän 15 kg-vetoisen matkalaukun kanssa maasta 19 vuotiaana töiden perässä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 08:09"]Nouseminen työpaikalla esimiehen kiusaamista vastaan. Asia aiheutti melkoisen myrskyn, eikä se ole laantunut vieläkään - leimattu olen varmaan lopun työurastani vaikka voitinkin! Tai ehkä juuri siksi.
[/quote]
Voi kunpa minäkin olisin uskaltanut.
Liittyminen vanhoillislestadiolaiseksi on ainakin top viidessä, en osaa laittaa järjestykseen.
Tai siis mikä on ollut toistaiseksi rohkein...
ap