Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdoin profiilikuvani. Tykkäyksiä satelee mutta...

Vierailija
12.07.2014 |

Kukaan ei kommentoi mitään!? Mitä tästä voi päätellä? Olen ruma ja säälistä peukutetaan? Usein näkee että profiilikuvien vaihtoihin muille kommentoidaan "Olet upea!", "Kaunis nainen" tms.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mun mielestä noloa ku väki ihquttaa siellä hania ja kultamussukkaa ja sydänsydänsydän. Ite ainaki kiusaantuisin tuommoisesta.

Vierailija
22/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä vaihdoin kans illalla proffilikuvaksi kuvani, joka vasta oli laittamassani kuvakansiossa. Ajatteli että ei sitä kukaan senkummemmin nooteeraa, kun vasta tosiaan laitoin.

No tykkäyksiä ja kommentteja oli tullut sellasiltakin jotka eivät ole aikaisemmin mitään noteerannut. Jännä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB:ssä on tapana tykätä kavereiden kuvista. Ihan kaikkien kuvista tykätään ja vaikka olisi ihan tavallisen näköinenkin, niin kirjoitetaan "kaunotar, ihana kaunokainen, olet kyllä tosi hyvän näköinen jne". Jos ei tule kommenttia se vo johtua siitä että olet tosi kaunis tai tosi ruma. Sellaista keskivertoa, jota me suurin osa ollaan on helpoin kommentoida kun ei tarvitse olla kateellinen tai häveliäästi kiertää että ulkonäkö ei miellytä. Tietenkin rumemmallakin voi olla tosi kivat hiukset tai tosi passeli asukokonaisuus jota voi kehua.

Itse en pääsääntöisesti kommentoi aikuisten ihmisten pärstäkuvien vaihtoa, ennemmin kuvia jossa tapahtuu jotain tai jos on vaikka söpöjä elukoita. 

Vierailija
24/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 01:48"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 01:41"]

Siis vaihdoitko sen takia, että monet kehuisivat?Vai oliko aika vaihtaa uusi? Vai mikä tässä on ongelma? En minäkään toisten profiilikuvia ala kehuskelemaan, ehkä voin tykätä, jos on kiva kuva, mutta en muuten. Itselläni on ollut sama kuva jo yli vuoden ja tuskin vaihdan koskaan, kun olen niin laiska ottamaan uutta kuvaa. Ja vaikka vaihtaisin, niin en odottaisi yhtään kommenttia saati tykkäystä. Miksi sinulle on niin tärkeää toisten kehut/hyväksyntä?

[/quote]Miksi? Se että siellä ollaan ollaksemme muka somessa tekemisissä toistemme kanssa. Ja jos sä et saa kuvillesi tai millekään muullekaan jutulle yhtään peukkuja tai kommentteja, niin onhan se noloa puhua itsekseen ja laittaa kuvansa kun ketään ei kiinnosta. Siinäpä voi jo miettiä ovatko kaikki rajanneet sun päivitykset pois uutisistaan vai mikä se syy voi olla, kun toisille jakavat niitä tykkäyksiään. Harvoin itsekään vaihdan, mutten taida enää kehdata laittaa mitään koska yksinkertaisesti ketään ei näy kiinnostavan reagoida mihinkään. Tai sitten teen ennätyksen siinä kuinka monta päivitystä mulla vuodessa on seinällä ilman että kukaan on peukutellut, tosin en niitä kovin usein tee enkä ihan kahvinjuonneista kuitenkaan.

[/quote] 

Eli vaihdoit profiilikuvasi saadaksesi tykkäyksiä ja kehuja. Jospa seuraavaksi kun sen vaihdat, teet sen siksi, että profiilisi kaipaa mielestäsi päivitystä. Silloin ei tarvitse olla riippuvainen muiden tykkäyksistä ja kehuista.

Vierailija
25/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on kavereina aikuisia ja normaalilla itsetunnolla varustettuja ihmisiä joilla ei ole tarvetta kalastaa vastakehuja kehumalla sua? 

Mä laitan kuvia tai mitään päivityksiä aika harvoin ja kyllä niistä sitten tykätään kun niitä laitan. Ihmettelen niitä ihmisiä jotka räppää uuden profiilikuvan joka viikko ja vielä enemmän ihmettelen niitä ihmisiä jotka jaksaa joka viikko siihen kuvaan kommentoida että onpa hyvä kuva ja ootpa kaunis ja ihana ja supernainen/mies. 

Vierailija
26/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet että  yleensä ns. rumat tai tavallisen näköiset saavat enemmän peukutuksia profiilikuviinsa kuin oikeasti nätit?

Tavis itsekin :D

Vierailija
27/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän harmistuksesi... Jos olet 13-18-vuotias, mutta että jos aikuinen ottaa tuosta itseensä, niin ihmettelen.

Vierailija
28/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:53"]Mun ystävien kuviin ainakin tulee WOW kommenttia ja vaikka mitä <3<3<3 vuodatusta vaikka ois kuinka törkee sonnikuva.

[/quote]

No just siks. Hyvännäkösiä on raskasta kehua.

Vierailija
29/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu muakin vähän hävettää että mun jutuista ja kuvista ei juuri tykkää kukaan muu paitsi anoppi :D

Mutta se on vaan facebook. Todelisessa elämässä oon vieläkin yksinäisempi :D

Facebookissa kommentoin ja osallistun keskusteluihin paljon. Laitan aina myös tykkäyksiä varsinkin jos huomaan että on sellainen juttu mitä kukaan ei tykkää.

Vierailija
30/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 09:43"]

Ymmärrän harmistuksesi... Jos olet 13-18-vuotias, mutta että jos aikuinen ottaa tuosta itseensä, niin ihmettelen.

[/quote]

Mä oon 25 ja mua harmittaa sama asia. En kyllä halua mitään "wau kaunis<3<3" kommentteja mutta tykkäykset olisi kivoja.

Tunnustan kyllä että on huono itsetunto. Olisi kiva että edes läheiset ihmiset laittaisi pienen huomionosoituksen. Koska kyllä se vähän pahalta tuntuu jos edes paraskaveri ei paina tykkää nappia.

No ehkä en osaa selittää tätä ja oot itse varmasti hyvä itsetuntoinen joten et edes ymmärtäisi miten iloiseksi sitä tulisi pienestä huomiosta :)

Vierailija
31/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 09:33"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 01:48"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 01:41"]

Siis vaihdoitko sen takia, että monet kehuisivat?Vai oliko aika vaihtaa uusi? Vai mikä tässä on ongelma? En minäkään toisten profiilikuvia ala kehuskelemaan, ehkä voin tykätä, jos on kiva kuva, mutta en muuten. Itselläni on ollut sama kuva jo yli vuoden ja tuskin vaihdan koskaan, kun olen niin laiska ottamaan uutta kuvaa. Ja vaikka vaihtaisin, niin en odottaisi yhtään kommenttia saati tykkäystä. Miksi sinulle on niin tärkeää toisten kehut/hyväksyntä?

[/quote]Miksi? Se että siellä ollaan ollaksemme muka somessa tekemisissä toistemme kanssa. Ja jos sä et saa kuvillesi tai millekään muullekaan jutulle yhtään peukkuja tai kommentteja, niin onhan se noloa puhua itsekseen ja laittaa kuvansa kun ketään ei kiinnosta. Siinäpä voi jo miettiä ovatko kaikki rajanneet sun päivitykset pois uutisistaan vai mikä se syy voi olla, kun toisille jakavat niitä tykkäyksiään. Harvoin itsekään vaihdan, mutten taida enää kehdata laittaa mitään koska yksinkertaisesti ketään ei näy kiinnostavan reagoida mihinkään. Tai sitten teen ennätyksen siinä kuinka monta päivitystä mulla vuodessa on seinällä ilman että kukaan on peukutellut, tosin en niitä kovin usein tee enkä ihan kahvinjuonneista kuitenkaan.

[/quote] 

Eli vaihdoit profiilikuvasi saadaksesi tykkäyksiä ja kehuja. Jospa seuraavaksi kun sen vaihdat, teet sen siksi, että profiilisi kaipaa mielestäsi päivitystä. Silloin ei tarvitse olla riippuvainen muiden tykkäyksistä ja kehuista.

[/quote]Niin mä vaihdankin siksi että naama tarttee siellä päivitystä, kerran tai pari vuodessa, aina ei kyllä ole naamakaan. Kyllä mä silti vain olen pettynyt siihen että olen ehkä 3 peukkua yhteensä saanut kaikkiin profiilikuviin sinä aikana kun olen fb:ssä ollut. Ja niistäkin pari vanhalta vonkaaja-viritykseltä. Uutisvirrasta näen kuinka muiden kuvia tykkäillään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi