Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdoin profiilikuvani. Tykkäyksiä satelee mutta...

Vierailija
12.07.2014 |

Kukaan ei kommentoi mitään!? Mitä tästä voi päätellä? Olen ruma ja säälistä peukutetaan? Usein näkee että profiilikuvien vaihtoihin muille kommentoidaan "Olet upea!", "Kaunis nainen" tms.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutin säälistä aloitustasi.

Vierailija
2/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla, että kuva on melko neutraali tai ihan ok, mutta ei mitenkään huikean hieno tai hauska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullekaan oo ikinä kommentoitu että olisin kaunis. On kommentoitu vaan jotain tyyliin "Nuo hiukset sopii sulle"

Vierailija
4/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävien kuviin ainakin tulee WOW kommenttia ja vaikka mitä <3<3<3 vuodatusta vaikka ois kuinka törkee sonnikuva.

Vierailija
5/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiusaannun, jos joku kommentoi mun kuvaa siihen tyyliin. Tulee mieleen, että nyt kaikki luulee, että hyvällä kuvalla kerjään jotain kehuja.

Vierailija
6/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oon varmaan tosi tylsä tyyppi mutta harvemmin kukaan peukuttaa tai kommentoi yhtään mitään juttujani tai kuviani facessa.

En tosin itsekään ole mikään ihquttaja eikä minua kiinnosta että tekikö miehen kaverin vaimo tänään kaalilaatikkoa vai jauhelihakeittoa.

Vierailija
7/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja taitaa olla ilmeisen nuori. Nuorisolla tapana hehkuttaa toistensa profiilikuvia käsittääkseni.

Vierailija
8/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun kohdalla olis aika kornia jos joku rupeaisi kauniiksi kehumaan tai jotain, mutta kyllä mua harmittaa ettei kukaan tykkää juuri koskaan profiilikuvistani. Siis edes niitä säälipeukkuja tai sellaista kannustuspeukkua että ihan kiva kuva susta -tyyliin tai kiva nähdä kuvia sustakin -ajatuksella. Täytyy siis oikeasti olla ruma ja nolo naamavärkki kun kaikki teeskentelevät etteivät huomaakaan, ja peukuttavat muiden kavereidensa kuvia laidasta laitaan.

Vierailija
9/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko aika poistua sielta facesta kokonaan?

Vierailija
10/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi poistua? Instagramiinko?

Vierailija
11/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaihdoitko sen takia, että monet kehuisivat?Vai oliko aika vaihtaa uusi? Vai mikä tässä on ongelma? En minäkään toisten profiilikuvia ala kehuskelemaan, ehkä voin tykätä, jos on kiva kuva, mutta en muuten. Itselläni on ollut sama kuva jo yli vuoden ja tuskin vaihdan koskaan, kun olen niin laiska ottamaan uutta kuvaa. Ja vaikka vaihtaisin, niin en odottaisi yhtään kommenttia saati tykkäystä. Miksi sinulle on niin tärkeää toisten kehut/hyväksyntä?

Vierailija
12/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi syy lisää etten anna lapseni liittyä Facebookiin...

Vierailija
13/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 01:41"]

Siis vaihdoitko sen takia, että monet kehuisivat?Vai oliko aika vaihtaa uusi? Vai mikä tässä on ongelma? En minäkään toisten profiilikuvia ala kehuskelemaan, ehkä voin tykätä, jos on kiva kuva, mutta en muuten. Itselläni on ollut sama kuva jo yli vuoden ja tuskin vaihdan koskaan, kun olen niin laiska ottamaan uutta kuvaa. Ja vaikka vaihtaisin, niin en odottaisi yhtään kommenttia saati tykkäystä. Miksi sinulle on niin tärkeää toisten kehut/hyväksyntä?

[/quote]

olisko huono itsetunto.

Vierailija
14/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Miksi? Se että siellä ollaan ollaksemme muka somessa tekemisissä toistemme kanssa. Ja jos sä et saa kuvillesi tai millekään muullekaan jutulle yhtään peukkuja tai kommentteja, niin onhan se noloa puhua itsekseen ja laittaa kuvansa kun ketään ei kiinnosta. Siinäpä voi jo miettiä ovatko kaikki rajanneet sun päivitykset pois uutisistaan vai mikä se syy voi olla, kun toisille jakavat niitä tykkäyksiään. Harvoin itsekään vaihdan, mutten taida enää kehdata laittaa mitään koska yksinkertaisesti ketään ei näy kiinnostavan reagoida mihinkään. Tai sitten teen ennätyksen siinä kuinka monta päivitystä mulla vuodessa on seinällä ilman että kukaan on peukutellut, tosin en niitä kovin usein tee enkä ihan kahvinjuonneista kuitenkaan.

Vierailija
15/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 01:41"]Siis vaihdoitko sen takia, että monet kehuisivat?Vai oliko aika vaihtaa uusi? Vai mikä tässä on ongelma? En minäkään toisten profiilikuvia ala kehuskelemaan, ehkä voin tykätä, jos on kiva kuva, mutta en muuten. Itselläni on ollut sama kuva jo yli vuoden ja tuskin vaihdan koskaan, kun olen niin laiska ottamaan uutta kuvaa. Ja vaikka vaihtaisin, niin en odottaisi yhtään kommenttia saati tykkäystä. Miksi sinulle on niin tärkeää toisten kehut/hyväksyntä?

[/quote]

Itse ainakin olen laittanut merkille että nuoret vaihtavat kuvaa jatkuvasti ja eiköhän nuorille tyypillisesti ole tärkeää ystävien ja kaveriporukan mielipiteet? Ymmärrän ap:tä jos jää porukasta ainoaksi jonka kuvaa ei kommentoida.

Vierailija
16/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 01:42"]

Taas yksi syy lisää etten anna lapseni liittyä Facebookiin...

[/quote]Ei se lapsi sinne halua enää, kaikkihan ne on whatsapissa jonka ikäraja on korkeampi ja menokin aivan yhtä kamalaa jos ei pahempaa.

Vierailija
17/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 01:48"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 01:41"]Siis vaihdoitko sen takia, että monet kehuisivat?Vai oliko aika vaihtaa uusi? Vai mikä tässä on ongelma? En minäkään toisten profiilikuvia ala kehuskelemaan, ehkä voin tykätä, jos on kiva kuva, mutta en muuten. Itselläni on ollut sama kuva jo yli vuoden ja tuskin vaihdan koskaan, kun olen niin laiska ottamaan uutta kuvaa. Ja vaikka vaihtaisin, niin en odottaisi yhtään kommenttia saati tykkäystä. Miksi sinulle on niin tärkeää toisten kehut/hyväksyntä?

[/quote]

Itse ainakin olen laittanut merkille että nuoret vaihtavat kuvaa jatkuvasti ja eiköhän nuorille tyypillisesti ole tärkeää ystävien ja kaveriporukan mielipiteet? Ymmärrän ap:tä jos jää porukasta ainoaksi jonka kuvaa ei kommentoida.

[/quote]Kyllä se on keski-ikäiselle haaskallekin ne peukut tärkeitä. No ei ehkä enää ne sydän ja ihqu kaunis -hokemat kuitenkaan.

Vierailija
18/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 01:01"]Aloittaja taitaa olla ilmeisen nuori. Nuorisolla tapana hehkuttaa toistensa profiilikuvia käsittääkseni.

[/quote]

Ei mulla. Mulle tulee vaan vaivaantunu olo, jos joku kommentoi jotain "ihana", "upee", "oot niin nätti <33 " tms mun kuviin. Profiilikuvia mulla taitaakin olla huikeet viisi joltain kolmen-neljän vuoden ajalta. Oon aktiivinen faces, mut ei oo mikään tarve kerjätä tykkäyksiä tai kommenttei.

t. teini

Vierailija
19/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina mahdollisimman asiallinen ja neutraali kuva. Harvoin jaksan vaihtaa kuvaa.

Vierailija
20/31 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 01:48"]

[/quote]Miksi? Se että siellä ollaan ollaksemme muka somessa tekemisissä toistemme kanssa. Ja jos sä et saa kuvillesi tai millekään muullekaan jutulle yhtään peukkuja tai kommentteja, niin onhan se noloa puhua itsekseen ja laittaa kuvansa kun ketään ei kiinnosta. Siinäpä voi jo miettiä ovatko kaikki rajanneet sun päivitykset pois uutisistaan vai mikä se syy voi olla, kun toisille jakavat niitä tykkäyksiään. Harvoin itsekään vaihdan, mutten taida enää kehdata laittaa mitään koska yksinkertaisesti ketään ei näy kiinnostavan reagoida mihinkään. Tai sitten teen ennätyksen siinä kuinka monta päivitystä mulla vuodessa on seinällä ilman että kukaan on peukutellut, tosin en niitä kovin usein tee enkä ihan kahvinjuonneista kuitenkaan.

[/quote]

Tuo, ettet tee päivityksiä kovin usein, taitaakin olla se ongelma, jos et itse saa tykkäyksiä tai kommentteja viesteihisi. Facebookhan on jo pitkään järjestänyt viestit niin, että saat ensiksi niiden henkilöiden  päivitykset, joiden kanssa olet aktiivisesti tekemisissä.  Jos et juuri FB-päivityksiä tee tai muiden viestejä kommentoi, sinun viestisi jäävät FB:ssa aktiiivisempien ystävien seinillä auttamatta sellaisten ihmisten viestien alle, jotka ovat myös aktiivisia. Itselläni ei hirveästi henkilökohtaisia FB-kavereita ole - seuraan ja päivitän päivitän kyllä pariakin profiilia työni puolesta - , mutta kyllä asia tuppaa olemaan niin, että ensimmäisistä kolmestakymmenestä omalla seinälläni näkyvästä viestistä noin kaksikymmentäviisi on samojen parinkymmenen kaverin kirjoittamia. Loppuja hiukan yli sataa "näen" huomattavasti vähemmän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä