Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi harrastaa liikuntaa, koska vaimo on siitä ajasta mustasukkainen.

Vierailija
11.07.2014 |

Tuntuu olevan liikaa vaimolle, että käyttäisin jonku 5-10 tuntia viikossa liikuntaa. Rupean taas läskiksi lössykäksi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos harrastaisitte oikein yhdessä liikuntaa? Molempien soisi saavan myös omaa aikaa, mutta mikäli vaimosi ei päästä sinua yksin harrastamaan, niin keksikää jokin kiva yhteinen harrastus. Suosittelen!

Vierailija
2/13 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea vaan läskiksi lössykäksi. Sitähän kysyit ja vaimosi toivoi. Eipähän tarvitse vaimon olla mustasukkainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo voi käyttää myös 10 tuntia viikossa omaan harrastukseensa, niin asia varmaan ok. Miehet on tolloja.

Vierailija
4/13 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:05"]

Mitä, jos harrastaisitte oikein yhdessä liikuntaa? Molempien soisi saavan myös omaa aikaa, mutta mikäli vaimosi ei päästä sinua yksin harrastamaan, niin keksikää jokin kiva yhteinen harrastus. Suosittelen!

[/quote]Arvaa olenko yrittänyt? Ei onnistu, ellei sitä voi tehdä istualtaan telkkarin avulla.

-ap-

Vierailija
5/13 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:14"]

Jos vaimo voi käyttää myös 10 tuntia viikossa omaan harrastukseensa, niin asia varmaan ok. Miehet on tolloja.

[/quote]Jaa.... Minun puolestani käyttäköön vaikka 20 tuntia harrastukseensa, (kuten myös käyttää), joka on telkkarin katselu, mutta kun päästäisi minut silloin omiin harrastuksiini. Minusta tuntuu että naiset ovat tolloja, heille pääasia on toisen kontrollointi.

Vierailija
6/13 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:07"]

Rupea vaan läskiksi lössykäksi. Sitähän kysyit ja vaimosi toivoi. Eipähän tarvitse vaimon olla mustasukkainen.

[/quote]Luulen että se on hänen tavoitteensa että kuolen varsin varhain sydäriin. Tosin näillä elintavoilla se on hän joka kuolee sydäriin, vaikka ei olekkaan sukurasitetta yhtä paljon kuin minulla.

-ap-

Vierailija
7/13 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs vässykkä lapamato sinä olet? Ei tosimies tuollaisia kysele.

Vierailija
8/13 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä ilmenee? Oletko keskustellut asiasta vaimosi kanssa?

Vierailija
9/13 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:42"]Mikäs vässykkä lapamato sinä olet? Ei tosimies tuollaisia kysele.

[/quote]

Tosimiehellä ja HYVÄLLÄ miehellä on eronsa. Jälkimmäinen osaa ottaa toisenkin tunteet huomioon.

Ilmeisesti teilla ap on liian vähän yhteistä aikaa yhdessä. Tyttös katsoo telkkua tod.näk. siksi kun ei ole muuta tekemistä ja sulla ei ole aikaa.

Tämänsuuntaiset keskustelut on käyty mun ja mun avokinkin suhteessa. Hän liikkuu tosin vain noin 2krt viikossa mutta ne muut tunnit joita käyttää muuhun harrastamisern (elektroniikka, lennokit) on jo eri asia. Sitten valittaa sitä että tuhlaan aikaani netflixissä mutta kuka jaksaa oikeesti liikkua tuntitolkulla tai lukea pelkkiä kirjoja..

Itse olisin tyytyväinen kompromissiin. Koetapa siis tätä: ehdota kaksi laatuaika-päivää viikossa. Sovitte vaikks tiistain ja perjantain päiväksi jolloin sinä et liiku ja hän ei katso telkkua vaan teette yhdessä jotakin. Meette kaupungille kahvilaan ja käytte museossa, keilaamassa, uimassa, kävelyllä jossakin luonnonsuojelualueella tai teette vain ruokaa kotona ja pelaatte seurapelejä kuten vaikka carcassonnea.

Vierailija
10/13 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiksi lössykäksi muuttumista et voi perustella liikunnan vähyydellä. Suurin merkitys on sillä mitä syöt. Sinun syömisistä/juomisista ei kai vaimokaan voi olla mustasukkainen.

Vierailija
11/13 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa omakin mies harrastaisi sitä liikuntaa edes kaksi tuntia viikossa, olisin luvattoman onnellinen. Kolmeen vuoteen ei ole nostanut persettä tietokonetuolista kuin ehkä kauppareissulle. Mussuttaa vaan karkkia ja ahmii hevosen annoksia ruokaa. Sitten naama venähtää norsun vitulle jos pyydän lenkille mukaan :/

Vierailija
12/13 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nyt mies ja harrastaa sitä liikuntaa JA vaimo saa luvan urheilla saman ajan. N34

Vierailija
13/13 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin kuvitella kuinka tuo urheilu ärsyttää. Minuakin ärsytti pahimman treeni-innon ollessa päällä (nyt mies vähän vähentänyt), mutta nielin kiukkuni.

Mies tuli töistä arkisin n. klo 18, söi ja otti pienet tirsat klo 19 asti. Sitten alkoi valmistautuman lenkille+kävi parin tunnin lenkillä klo on 21.30, sitten suihkuun klo 22. Missä välissä on lasten tai minun kanssa? Missä välissä tekee kotitöitä? Milloin auttaa lapsia läksyissä tai harrastuksiinkuskaamisessa?

Nykyisin tekee tuota enää 3 kertaa viikossa, mikä on ihan ok. Minä sitten lenkkeilen lasten kanssa. Minä juoksen ja lapsi polkee.